کد خبر: 11050
1402/10/11 - 15:8


توقیف 4 دستگاه سواری شوتی و کشف 10 میلیارد قاچاق

رئیس پليس امنيت اقتصادي استان زنجان در تشدید مبارزه با خودروهای شوتی از توقیف 4 دستگاه خودرو سواری شوتی و کشف 10 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سرهنگ "حسین بدری " رئیس پليس امنيت اقتصادي استان زنجان  در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاری پليس، در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در اجرای طرح استانی تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودرو های شوتی ، چهار دستگاه خودرو سواری شوتی و یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار قاچاق توقیف شد.
وي افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان زنجان خودروهای مذکور را رویت و  با علائم هشدار دهنده پلیسی و دستور ایست متوقف کردند که در بازرسی از این خودروها در مجموع مقدار 23 هزار و 130 ليتر روغن موتور فاقد مجوز، تعداد 79 هزار و 400 نخ انواع سیگارت خارجی  ،  تعداد یک هزار و   یک هزار و 114 ثوب انواع پوشاک و البسه خارجی قاچاق کشف گردید.
اين مقام انتظامي عنوان داشت : کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه را  بیش از 10 میلیارد ريال برآورد کردند که در اين خصوص 5 نفر متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ بدری با تاکيد بر قاطعيت پليس در تداوم اجراي طرح هاي عملياتي مبارزه با قاچاق کالا خاطر نشان کرد: در اجراي هرچه بهتر طرح هاي مبارزه با قاچاق کالا ، ضمن تقدير و تشکر از آحاد جامعه در همکاري با پليس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهي از هرگونه جرايم اقتصادي ، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند .
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانخودرو شوتیقاچاق کالادستگیری
sedayezanjannews.ir/nx11050


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»