کد خبر: 11065
1402/10/14 - 10:34


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:

پوشش امدادی سفر رئیس جمهور توسط 30 تیم عملیاتی هلال احمر زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 30 تیم با بیش از 240 نیروی عملیاتی خانم و آقا سفر رئیس جمهور به این استان را پوشش امدادی خواهند داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حکمت اله هاشمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان  در گفت و گو با خبرنگاران از آماده باش جمعیت هلال احمر در سطح استان زنجان خبرداد و افزود: از امروز14 تیم عملیاتی با 90 امدادگر و نجاتگر در 14 در پایگاه ثابت و سیار بین شهری، هفت مرکز پاسخگویی اضطراری با 35 نفر، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات نیز با پنج نیروی امدادی به حالت آماده باش درآمدند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، سه تیم واکنش سریع متشکل از 15 نجاتگر، 2 تیم توانا با 10 امدادگر خانم، 2 تیم آنست با پنج امدادگر و یک تیم امداد هوایی نیز با پنج نیروی عملیاتی نیز در حالت آماده باش برای پوشش امدادی سفر ریاست جمهوری به استان زنجان هستند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این تیم ها و نیروهای بیان شده 100 نفر نیروی عملیاتی نیز به صورت پیاده در این سفر پوشش امدادی خواهند داشت.
هاشمی خاطرنشان کرد:  در پوشش امدادی سفر ریاست جمهوری به استان زنجان 15 دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه ست نجات، یک خودروی ارتباطات و یک فروند بالگرد بکارگیری می شود.
وی یادآوری کرد: آماده باش این تیم ها در همه شهرستان های استان از امروز آغاز و تا پایان این سفر ادامه دارد.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآماده باشهلال احمرسفر ریاست جمهوری
sedayezanjannews.ir/nx11065


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»