کد خبر: 11070
1402/10/15 - 12:14


سه خانواده دارای چهارقلوی زنجانی کلید خود را تحویل گرفته‌اند

دستیار اجرایی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه سه خانواده دارای چهارقلوی زنجانی نیز کلید آپارتمان خود را تحویل گرفته‌اند، گفت: تاکنون در راستای اجرای طرح‌های توانمندسازی بانوان از ۴۳۶ کارآفرین و ۸۷۳ کارجو حمایت شده و برای ۹۰۲ نفر در ۲۰ رشته مختلف مهارت‌های حرفه‌ای آموزش ارائه شده‌ است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ فرناز هوشیار، پارسیان دستیار اجرایی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه دومین سفر معاون رئیس‌جمهور به استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر به استان زنجان اظهار داشت: به کمک اعتباراتی که معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در مصوبات دور دوم سفر استانی به زنجان اختصاص داده است و همت اداره‌کل هماهنگی این معاونت، چرخه فعال اقتصادی تولید محصول، اشتغال و کارآفرینی صندوق‌های اشتغال خرد روستایی استان زنجان فعال‌تر شدند.

دستیار اجرایی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به مصوبات سفر گفت: اختصاص وام کارآفرینی و اشتغال کشاورزی برای زنان روستایی، تسهیلات ازدواج برای زوجین دهه شصتی، بخشی از مصوبات دور اول سفرهای استانی است.

وی با بیان اینکه تکمیل و بازسازی ۳ مدرسه دخترانه از دیگر مصوبات دور اول سفرهای استانی است که تاکنون درصد زیادی از مصوبات تحقق‌یافته و پیگیر تحقق کامل آن‌ها باتوجه‌به ظرفیت‌های استان و رایزنی‌های موردنیاز هستیم، خاطرنشان کرد: تاکنون در راستای اجرای طرح‌های توانمندسازی بانوان از ۴۳۶ کارآفرین و ۸۷۳ کارجو حمایت شده و برای ۹۰۲ نفر در ۱۰ شهرستان و ۲۰ رشته مختلف مهارت‌های حرفه‌ای آموزش ارائه شده‌ است. همچنین سه خانواده دارای چهارقلوی زنجانی نیز کلید آپارتمان خود را تحویل گرفته‌اند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانسفر رئیسیمعاون رئیس جمهوردستیار اجرایی
sedayezanjannews.ir/nx11070


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»