کد خبر: 11077
1402/10/15 - 16:11


انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری مطرح کرد:

بازدید معاون امور زنان، رئیس‌جمهور از مناطق حاشیه شهر زنجان

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با حضور در کوی وحدت استان زنجان، با بانوان منطقه حاشیه شهر زنجان دیدار کردند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با حضور در کوی وحدت استان زنجان، با بانوان منطقه حاشیه شهر زنجان دیدار کردند.

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در ادامه سفر خود به استان زنجان به دیدار با گروهی از بانوان در کوی وحدت زنجان پرداخته و با مشکلات و دغدغه‌های بانوان این بخش آشنا شدند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در حاشیه این بازدید بعد از شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات بانوان، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات بیان شده مربوط به دستگاه‌های مختلف است، اما تلاش می‌کنیم صدای شما را به مسئولان مربوطه برسانیم تا بودجه و اعتباراتی برای این منطقه تخصیص داده شود.

وی با بیان آنکه باید نیروهای مردمی و خود بانوان پای کار باشند و دولت پشتیبانی حمایت و تسهیلات را فراهم سازد، اظهار داشت: بیایید پای کار و نشان دهید که بانوان اگر بخواهند می‌توانند تحول ایجاد کنند.

خزعلی تصریح کرد: مشکلات بیان شده را به وزارتخانه‌های مرتبط ارسال می‌کنم و تا حدی که امکان داشته باشد سعی می‌کنیم تا از اعتبارات سفرهای استانی بخشی از مشکلات حل شود

گفتنی است، کوی وحدت، یکی از سکونتگاه‌های غیررسمی شهر زنجان است. این منطقه در قسمت جنوبی شهر واقع شده و بالغ بر ۸۵۰ نفر در این منطقه زندگی می‌کنند.

طبق اعلام دبیر قرارگاه گروه نسل سلمان، کوی وحدت ۲۵۷ خانواده دارد، تعداد کل جمعیت آن ۸۳۱ نفر است که ۳۹۸ نفر آن بانوان هستند. کوی وحدت ۳۳ نفر بانوی سرپرست خانواده دارد.

مشکلات اقتصادی، کار‌های سخت بانوان همچون کشاورزی، تجهیز خانه وقف شده در راستای تبدیل به درمانگاه و بهره‌برداری مردم، نبود بوستان و پارک و فضای تفریحی برای کودکان و نوجوانان، مشکل ساخت و سازها، نبود امکانات، نبود خانه بهداشت، مشکلات مربوط به مدرسه و... بخشی از مشکلات بیان شده توسط بانوان کوی وحدت است.

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمعاون امور زنانمشکلات اقتصادیبانوان سرپرست خانوار
sedayezanjannews.ir/nx11077


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»