کد خبر: 11105
1402/10/17 - 10:11


امدادرسانی هلال احمر زنجان به بیش از 100 مسافر گرفتار در برف و کولاک

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان به 102 سرنشین خودروهای در راه مانده امدادرسانی کردند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/حکمت‌الله‌ هاشمی روز یکشنبه در گفت ‌وکو با خبرنگاران افزود: با توجه به بارش برف و باران و وقوع کولاک در گردنه های کوهستانی محورهای مواصلاتی از بامداد شنبه تا شامگاه گذشته تیم‌های عملیاتی متشکل از امدادگران و نجاتگران برای ارائه خدمات امدادی به هموطنان در جاده‌ها در تلاش بودند.
وی تاکید کرد: این امداد رسانی ها  در جاده زنجان - طارم و جاده ابهر - قیدار  در گردنه قره آقاج انجام شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:  در جاده زنجان –طارم 34 خودرو با 82 سرنشین گرفتار در برف و کولاک شده بودند.
هاشمی خاطرنشان کرد:  یک تیم عملیاتی سه نفره همراه با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سرخه دیزج شهرستان طارم واقع در این مسیرکوهستانی برای امدادرسانی اعزام شدند.
وی به ارائه خدمات امدادی به در راه ماندگان جاده ابهر – قیدار در گردنه قره آقاج اشاره کرد و اظهارداشت: در این مسیر صعب‌العبور نیز پنج خودرو با 20 سرنشین گرفتار شده بود که یک تیم سه نفره از پایگاه امداد و نجات جاده ای همین مسیر ارتباطی همراه با آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: نجاتگران در این عملیات ها اقدام به هدایت خودروها به مسیرهای اصلی و توزیع جیره خشک برای مسافران گرفتار در برف و کولاک کردند.
هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانهلال احمرامدادرسانیسوانح
sedayezanjannews.ir/nx11105


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»