کد خبر: 11149
1402/10/24 - 15:22


معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان:

هلال‌احمر زنجان به سربازان وظيفه، آموزش کمک‌های اولیه دهد

معاون آموزش و پژوهش جمعيت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر سربازان وظيفه نيروهاي مسلح اين استان تحت پوشش آموزش کمک‌هاي اوليه و آمادگي در مخاطرات قرار گيرند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ اکرم ياري معاون آموزش و پژوهش جمعيت هلال احمر استان زنجان افزود: با توجه به تمديد توافقنامه مشاركت در آموزش "در حوزه مهارت آموزي و ارتقاي كاركنان وظيفه نيروهاي مسلح " مابين جمعيت هلالاحمر و ستاد کل نيروهاي مسلح، طرح آموزش همگاني در مراکز و پادگان هاي آموزشي قرارگاه مهارتآموزي کارکنان وظيفه در استان اجرا خواهد شد. وي يادآوري کرد: سالهاي گذشته اين طرح به منظور ارتقاء آمادگي عموم آحاد جامعه در برابر حوادث و سوانح انجام شده است.

 معاون آموزش و پژوهش جمعيت هلال احمر استان زنجان گفت: از اين پس دورههاي آموزشي همگاني شامل آمادگي در مخاطرات و کمکهاي اوليه در قالب 30 ساعت آموزش به صورت 16 ساعت حضوري و 14 ساعت غير حضوري و با مطالعه منابع مربوطه برگزار خواهد شد .

ياري خاطرنشان کرد: بر اين اساس اين آموزشها در برنامه تفصيلي رزم مقدماتي کارکنان و سربازان وظيفه درکلاس هاي استاندارد براي همه کارکنان وظيفه در مراکز و پادگانهاي آموزشي لازم الاجراست. وي اظهارداشت: محتواي آموزشي توسط پادگانهاي آموزشي در قالب کتابچه مدون، تکثير و در اختيار فراگيران قرار ميگيرد و پس از آن مربيان در خصوص ساعت و سرفصلهاي حضوري به رفع اشکال و ارايه توضيحات تکميلي ميپردازند.

معاون آموزش و پژوهش جمعيت هلال احمر استان زنجان گفت: در 9 ماهه گذشته از سالجاري 38 هزار و 240 نفر در سطح استان در قالب يکهزار و 284 دوره از آموزش هاي هلال احمر بهرهمند شدهاند.

ياري اضافه کرد: اين آموزشها در سطح شهرها و روستاها، براي کارکنان دستگاههاي اجرايي، کارکنان شرکتها، واحدها و کارخانههاي توليدي و صنعتي، مراکز نظامي و انتظامي، مدارس، بوستانها، محلات، مساجد، اعضاي خانههاي هلال، پايگاه هاي امداد و نجات جادهاي و اعضاي هلال احمر ارائه شده است.

 

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانسربازکمک اولیههلال احمر
sedayezanjannews.ir/nx11149


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»