کد خبر: 11158
1402/10/26 - 12:41


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد:

دستگیری عاملین قمه کشی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در پی وصول چندین فقره شکایت مبنی بر قمه کشی در سطح شهر از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش نوظهور خبر داد و گفت: این افراد اقدام به تهدید و ایجاد رعب و وحشت شهروندان می کردند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سررهنگ "خانی پور" جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وصول چندین فقره شکایت مردمی مبنی بر ایجاد ضرب و شتم عمدی توسط سه نفر اراذل و اوباش نوظهور ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شده و هویت این اراذل را احراز و شناسایی کردند.

سرهنگ خانی پور ادامه داد: با اخذ دستور قضائی ؛ محل اختفاء این سه نفر شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه هر سه نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات ماموران و استخراج محتوای دوربین های موجود و اعتراف خود متهمان مشخص شد این افراد به زعم قمه و قداره های در دست ضمن ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان اقدام به ایراد ضرب و جرح به تعدادی از آنها کرده و با انتشار فیلم خود در فضای مجازی اقدام به تهدید ماموران و ... می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف چند قبضه قمه و قداره از افراد دستگیر شده اظهار داشت: با تشکیل پرونده مقدماتی هر سه متهم تحویل مقام قضائی شدند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاندستگیریقمه کشاراذل
sedayezanjannews.ir/nx11158


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»