کد خبر: 11161
1402/10/27 - 9:7


سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان:

برخورد پراید و پژو 206 در جاده طارم 4 کشته بر جا گذاشت

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با برخورد پراید و پژو 206 در کیلومتر 85 جاده زنجان – طارم چهار نفر در دم جان باختند و یک نفر مصدوم شد، نجاتگران 2 نفر را رهاسازی کردند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/داود مهرگان سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان  افزود: ساعت 12:01 شامگاه گذشته برخورد پراید با 206 در کیلومتر 85 جاده زنجان طارم نزدیک شهر آببر به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام شد.

وی تاکید کرد: بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای سرخه دیزج با یکدستگاه خودرو نجات با ست هیدرولیک و یک دستگاه آمبولانس جهت امدادرسانی اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این سانحه رانندگی نجاتگران اقدام به رهاسازی یک مصدوم و یک فوتی محبوس در خودروها کردند.

مهرگان اظهارداشت: این سانحه دلخراش رانندگی منجر به فوت چهار تن از سرنشینان خودروهای حاضر در صحنه حادثه شد و یک مصدوم نیز برجا گذاشت.

وی یادآوری کرد: مصدوم این سانحه پس از رهاسازی نیروهای جمعیت هلال احمر توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، پایان عملیات امدادرسانی این سانحه را ساعت 2 بامداد روز جاری بیان کرد.

مهرگان از هموطنان درخواست؛ درصورت بروز هر گونه حوادث جاده ای و جوی برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره تلفن 112 ندای امداد تماس بگیرند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتصادفمرگهلال احمر
sedayezanjannews.ir/nx11161


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»