کد خبر: 11168
1402/10/28 - 11:7


فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده خبر داد:

اجرای طرح زاجرات و کشف 25 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در نتیجه اجرای طرح امنیت محله محور(زاجرات)؛ از کشف 25 فقره سرقت و دستگیری 17 سارق خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سرهنگ محسن غنیمتی فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده  در این باره بیان داشت : به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و کوپ  شهرستان، ضمن انجام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی طرح امنیت محله محور(زاجرات) به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح 15 سارق و 2 مالخر دستگیر  شدند که در تحقیقات اولیه به انجام 25  فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: کشف 11 فقره سرقت اماکن خصوصی، 7 فقره اماکن عمومی ،4 فقره سرقت محتویات داخل خودرو ، کشف 2 دستگاه خودرو پراید و  یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه از نتایج اجرا ی این طرح می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در پایان با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی 17  متهم به مراجع قضایی تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان  ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشكوک امنیت عمومی ، مراتب را در اسرع وقت به مركز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانسرقتمتهمدستگیری
sedayezanjannews.ir/nx11168


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»