کد خبر: 11171
1402/10/28 - 14:11


معاون امور پیشگیری بهزیستی زنجان :

طرح «پازک» در محلات آسیب‌خیز خدابنده و ابهر اجرا شد

معاون امور پيشگيری بهزيستی زنجان گفت: طرح پيشگيری از اعتياد در زنان، کودکان و نوجوانان (پازک) در هشت محله آسيب‌خيز شهرستان‌های خدابنده و ابهر اجرا شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  معاون امور پيشگيري بهزيستي زنجان گفت: طرح پيشگيري از اعتياد در زنان، کودکان و نوجوانان (پازک) در هشت محله آسيب‌خيز شهرستانهاي خدابنده و ابهر اجرا شد.

شهناز آقاخاني  افزود: طرح هايي مانند پازک به پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي منجر مي‌شود و نقش مهمي در حفظ سلامت افراد جامعه دارد.

وي با بيان اينکه تمرکز اين طرح بيشتر در مناطق محروم و حاشيهاي است، ادامه داد: اين برنامه با هدف ارتقاي سطح آگاهي افراد در زمينه پيشگيري از اعتياد در بين زنان داراي همسر معتاد، زنان سرپرست خانوار يا بدسرپرست، زنان داراي همسر بهبود يافته از اعتياد و افراد در معرض خطر اعتياد اجرا شد.

آقاخاني اظهار داشت: اين برنامه در محلات حاشيه نشين به مدت 6 جلسه با حضور مربيان آموزش ديده برگزار شد.

معاون امور پيشگيري بهزيستي زنجان ادامه داد: در اين طرح تلاش مي‌شود اطلاعات کافي جهت پيشگيري از اعتياد به زنان داراي همسر معتاد داده شود تا با افزايش توانمندي لازم بتوانند گامي مهم در جهت اداره امور زندگي خود بردارند و پيشگيري از روند اعتياد در خود و فرزندانشان را ياد بگيرند.

آقاخاني خاطرنشان کرد: برنامه‌هاي متعدد پيشگيري اجتماع محور از اعتياد در محلات شهري و روستايي از جمله طرح پيشگيري از اعتياد و ارتقاي توانمنديهاي شناختي رفتاري در محلات آسيب خيز و طرح پيشگيري از اعتياد در محيط هاي اداري و سازماني "تحت عنوان طرح کيان" از طريق دفتر پيشگيري و امور اعتياد سازمان بهزيستي اجرا مي شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانطرح پازکپیشگیریبهزیستی
sedayezanjannews.ir/nx11171


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»