کد خبر: 11193
1402/11/02 - 13:0


دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان:

۱۲ کاندیدای دیگر از حوزه‌های انتخابیه استان زنجان تایید صلاحیت شدند

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: از ۱۰۳ پرونده ارسالی به وزارت کشور ۱۲ داوطلب از حوزه های انتخابیه استان،تایید صلاحیت شده‌اند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: از ۱۰۳ پرونده ارسالی به وزارت کشور ۱۲ داوطلب از حوزه های انتخابیه استان،تایید صلاحیت شده‌اند.

به گفته رحیمی؛ از این تعداد ، ۵ نفر حوزه انتخابیه  زنجان ، طارم؛یک نفر از حوزه ابهر، خرمدره ، سلطانیه؛۴ نفر از حوزه انتخابیه خدابنده و ۲ نفر از حوزه ماهنشان ،ایجرود می باشند

 گفتنی است؛ اسامی ۱۰۱۴ داوطلب تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی که از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور ارسال شده، توسط خبرگزاری جمهوری اسلامی منتشر شد.

سخنگوی شورای نگهبان از تایید صلاحیت بیش از هزار داوطلب دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: فقها و اعضای حقوقدان شورای نگهبان در مرحله بررسی اعتراض داوطلبان تأیید صلاحیت نشده، تاکنون بیش از هزار داوطلب انتخابات مجلس شورای را تایید کردند، این اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده به وزارت کشور اعلام شده است.

در بین اسامی ۱۰۱۴ نامزد تایید صلاحیت شده، اسامی 12نفر از کاندیداهای مربوط به حوزه انتخابیه‌های صدای زنجان (تا ساعت 16 دوشنبه 2 بهمن ماه 1402) به چشم می‌خورد. بر این اساس سپهدار احمدیان، غلامرضا ذوالفقاری، حسن مظفری، حسین بهرامی از حوزه انتخابیه خدابنده- خلیل آل امین عسگر اوصالی، علی اصغر حیدری، کریم خان محمدی، محمد خدیری از حوزه انتخابیه زنجان و طارم- حمید هادیلو  از حوزه انتخابیه ابهر؛ خرمدره و سلطانیه- علی برزگر و حسین زارعی از حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود از نامزدهای تائید صلاحیت شده هستند.

گفتنی است؛ محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با تسنیم، درخصوص اعلام نظر شورای نگهبان درخصوص تأیید صلاحیت 1000 نفر از کسانی که به نتایج بررسی‌ها اعتراض داشتند، گفت: اخیرا لیست شورای نگهبان درخصوص تأیید صلاحیت 1014 نفر به ستاد انتخابات ابلاغ شد و ما به‌سرعت برای این افراد با سرشماره‌ی ستاد انتخابات پیامک ارسال کرده اطلاع‌رسانی را انجام دادیم.

وی افزود: هم‌چنین این اسامی را در سامانه جامع انتخابات قرار دادیم تا فرمانداران مراکز حوزه به آن دسترسی داشته باشند و امر اطلاع‌رسانی دیشب انجام شد و ابلاغ‌ها صورت گرفت.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد: با احتساب این عددِ 1014 نفرِ شب گذشته و هم‌چنین 11019 نفری که هیئت نظارت مرکزی درباره‌ی آنان اعلام نظر کرده بود، مجموعاً تاکنون 12033 نفر تأییدصلاحیت‌شده داریم.

اسلامی در پاسخ به اینکه "آیا این اسامی از میان ردصلاحیت‌شدگان و یا عدم احراز صلاحیت‌شدگان بوده‌اند؟" اظهار داشت: این تعداد، هم از ردصلاحیت‌شدگان و هم عدم احرازصلاحیت‌شدگان بوده است، هم‌چنین این‌که در این تعدادِ 1014 نفر، هیچ‌یک از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس نیستند و آن اسامی در فهرست دیگری منتشر خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانانتخاباتتایید شدگانداوطلبان مجلس
sedayezanjannews.ir/nx11193


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»