کد خبر: 11261
1402/11/12 - 16:44


همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر؛

گلزار شهدای زنجان غبار روبی شد

گلزار شهدای زنجان پنجشنبه همزمان با نخستين روز از بزرگداشت دهه فجر با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا غبارروبی و عطرافشاني شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ گلزار شهداي زنجان پنجشنبه گذشته همزمان با نخستين روز از بزرگداشت دهه فجر با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم و خانوادههاي معظم شهدا غبارروبي و عطرافشاني شد.

اين آيين با حضور حجت الاسلام علي خاتمي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر زنجان، محسن افشارچي استاندار زنجان، ابوالفضل رفيعي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و جمعي ديگر از مسوولان برگزار شد.        

در اين مراسم، مسئولان ضمن اداي احترام به مقام شامخ شهدا با آرمانهاي انقلاب و نظام اسلامي تجديد بيعت کردند و حاضران با ذکر فاتحه و همچنين غبارروبي مزار شهدا، ياد و خاطره تمامي شهيدان انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامي داشتند.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر زنجان در اين مراسم با گراميداشت دهه مبارک فجر و ياد و خاطره شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي، گفت:دهه فجر فرصتي بس گرانبهاست تا ضمن پاسداشت ارزش هاي امام راحل، شهدا و انقلاب، بار ديگر به فرامين رهبر معظم انقلاب لبيک بگوييم.

حجت الاسلام علي خاتمي گفت:نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در حالي چهل و پنجمين سالگرد پيروزي خود را جشن ميگيرد که دشمنان انقلاب و اسلام در اين سالها تمامي توان خود را براي ضربه زدن به آن به کار گرفتند ولي در نهايت تمامي نقشههاي آنها به شکست منجر شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانگلزار شهداغبار روبیدهه فجر
sedayezanjannews.ir/nx11261


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»