کد خبر: 11322
1402/11/23 - 10:30


مدیرکل بهزیستی استان زنجان :

تسهیلات بهزیستی زنجان به ۲ هزار مددجو پرداخت شد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه اشتغال گروه‌های هدف در اولویت این نهاد است، گفت: ۲ هزار مددجوی بهزیستی استان طی ۳۰ ماه گذشته، تسهیلات سازمان را دریافت کردند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه اشتغال گروه‌های هدف در اولویت این نهاد است، گفت: ۲ هزار مددجوی بهزیستی استان طی ۳۰ ماه گذشته، تسهیلات سازمان را دریافت کردند.

روح الله خدابنده لو  افزود: در ۱۰ ماهه امسال ۶۰۰ مددجوی تحت پوشش این نهاد صاحب شغل شدند که از این تعداد ۲۰۵ نفر ساکن در روستا و ۳۹۴ نفر نیز ساکن در شهر هستند.

وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال، سرمایه کار بلاعوض و به کارگیری مددجویان از مهمترین درخواست های جامعه هدف بهزیستی است.

به گفته این مسوول، استفاده از ظرفیت کارفرمایان، مراکز آموزش فنی و حرفه ای و بهره گیری از ظرفیت شرکت‌ها، کارخانجات و حمایت های خیرین از عمده فعالیت های شاخص برای ایجاد اشتغال مددجویان است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: افراد مشمول خدمات اشتغال برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به ۲ گروه مددجویی و غیر مددجویی تقسیم بندی می شوند.

وی یادآور شد: این گروه ها افراد دارای معلولیت، مددجویان نیازمند تحت پوشش و عضو موثر خانواده مددجوی غیرقابل بازتوانی را در بر می گیرد.

خدابنده لو خاطر نشان کرد: برادر یا فرزند بالای ۱۸ سال، بانوی سرپرست خانوار غیرقابل بازتوانی، افراد دارای معلولیت ذهنی، بیماران اعصاب و روان، والدین کودکان کار و خیابان و مادر فرزند امدادبگیر از جمله گروه های دارای شرایط تسهیلات قرض الحسنه بهزیستی هستند.

وی با اشاره به طرح های افتتاح شده در دهه فجر امسال، یادآور شد:در این ایام ۱۵ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال در شهرستان های زنجان، خدابنده، خرمدره، طارم و ابهر افتتاح شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتسهیلات بهزیستیایجاد اشتغالمددجویان
sedayezanjannews.ir/nx11322


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»