کد خبر: 11345
1402/11/26 - 8:26


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

پنج مرکز زیبایی در زنجان پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پنج مرکز زیبایی متخلف شامل سه مرکز در شهر زنجان و ۲ مرکز در شهرستان ابهر پلمب شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پنج مرکز زیبایی متخلف شامل سه مرکز در شهر زنجان و ۲ مرکز در شهرستان ابهر پلمب شد.

رضا مظفری افزود: به منظور صیانت از سلامت مردم و جلوگیری از فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حوزه درمان، طی بازدیدهای مستمر با همکاری دستگاه‌های ذیربط نظارت‌های لازم انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این بازدیدها مراکز متخلف پلمب شدند، گفت: علت پلمب یک مرکز اداره آن توسط پزشک عمومی، یک مرکز نداشتن مدرک توسط اپراتور لیزر و نداشتن پزشک ناظر و یک مرکز دیگر نیز به دلیل ارائه خدمات لیزر در مرکز مامایی بدون مجوز بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ادامه داد: همچنین در ابهر نیز یک مرکز پوست و مو و زیبایی و یک مرکز دندانسازی به علت عدم رعایت موارد بهداشتی و قانونی پلمب شد.

وی با تاکید بر برخورد جدی تعزیرات حکومتی با متخلفین در این حوزه گفت: با کلینیک‌های زیبایی فاقد مجوز که متاسفانه تعداد آنها رو به افزایش است، برخورد تعزیراتی می‌شود.

مظفری خاطرنشان کرد: اقدامات درمانی صورت گرفته در این مراکز غیرمجاز که توسط افراد فاقد صلاحیت انجام می‌شود در برخی مواقع منجر به آسیب‌های جسمی و روحی به شهروندان شده که در راستای برخورد با این نوع تخلفات، رسیدگی به پرونده‌های این مراکز بدون هیچ‌گونه اغماضی انجام می‌شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتعزیراتپلمبمرکز زیبایی
sedayezanjannews.ir/nx11345


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»