کد خبر: 11364
1402/11/29 - 12:39


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

جذب 7600 حامی در سال جدید

بر اساس آمارهای موجود طی سال جاری 7 هزار و 693 حامی در سال جاری جذب شده است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام یکی از قدیمی‌ترین طرح‌های اجرایی توسط کمیته امداد است، اظهار کرد: در حال حاضر 4 هزار و 890 یتیم در قالب این طرح تحت پوشش کمیته امداد هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد حامیان طرح اکرام ایتام در استان زنجان 32 هزار و 734 نفر است، افزود: امسال در قالب این طرح 7 هزار و 693 حامی جذب شده است.

صالحی با بیان اینکه تعداد حامیان خارج از کشور 61 نفر و تعداد ایتام تخصیص داده شده در قالب آن 307 نفر بوده است، افزود: درآمد حامیان خارج از کشور در سال جاری 6 میلیارد و 426 میلیون ریال است.

وی افزود: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: مردم نیک اندیش زنجان می توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶ و ستاد اکرام ایتام به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیرحضوری یا از طریق مراجعه به دفاتر ۱۴ گانه این نهاد و مراکز نیکوکاری سراسر استان حمایت مادی و معنوی از فرزندان تحت حمایت این نهاد را عهده دار شوند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانحامیایتامخیرین
sedayezanjannews.ir/nx11364


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»