کد خبر: 11379
1402/12/01 - 11:17


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان :

بیش از ۲۷ هزار جوان در جمعیت هلال احمر زنجان فعالیت می‌کنند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در زمان حاضر این استان ۲۷ هزار و ۲۰۰ نفر دختر و پسر عضو جوان دارد که مشخصات آنها در سامانه ثبت شده و در برنامه‌های مختلف در شعب و مرکز استان با هلال احمر همکاری قابل توجهی دارند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/   مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در زمان حاضر این استان ۲۷ هزار و ۲۰۰ نفر دختر و پسر عضو جوان دارد که مشخصات آنها در سامانه ثبت شده و در برنامه‌های مختلف در شعب و مرکز استان با هلال احمر همکاری قابل توجهی دارند.

حکمت اله هاشمی افزود: معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان با همکاری جوانان در بخش های مختلف فرهنگی، آموزشی، امدادی و فعالیت های بشردوستانه با اعضای جوانان این حوزه برنامه ها، طرح ها و پویش های مختلفی را اجرا می کند.

وی تاکید کرد: این معاونت برنامه های خود را در سطح مهدهای کودک با غنچه های هلال، دانش آموزی در مدارس، دانشجویی در دانشگاه ها با همکاری کانون های دانشجویی و در سطح حوزه های علمیه نیز با طلاب عملیاتی می کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در ادامه با اشاره به کسب رتبه عالی حوزه جوانان هلال احمر زنجان در ارزیابی برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در سطح کشور، گفت: معاونت امور جوانان هلال احمر این استان در ارزیابی برنامه ها و فعالیت های فرهنگی پایه و بستر سازی آموزه های بشر دوستی در بین اعضای جوانان در سطح کشور رتبه عالی را کسب کرد.

هاشمی افزود: ارزیابی برنامه ها و فعالیت های فرهنگی پایه و بستر سازی آموزه های بشر دوستی در بین اعضای جوان و کسب رتبه عالی توسط معاونت امور جوانان استان پایه و بسترسازی برای نهادینه کردن آموزه های هلال احمری در میان جوانان ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی همکاری و مشارکت اعضای جوانان با جمعیت هلال احمر استان زنجان، پرداختن به فعالیت های فرهنگی یکی از اولویت‌های مهم در این مجموعه به شمار می رود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانعضویتهلال احمرفعالیت های فرهنگی پایه
sedayezanjannews.ir/nx11379


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»