کد خبر: 11393
1402/12/03 - 11:0


سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان:

نجاتگران زنجان 2 مصدوم محبوس در خودرو را رهاسازی کردند

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در 2 فقره تصادف نجاتگران این استان 2 مصدوم محبوس شده در خودروها را رهاسازی و جان آنها را نجات دادند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ داود مهرگان سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: ساعت 1:24 بامداد گزارش واژگونی خودروی پژو پارس توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی یادآوری کرد: این تصادف در کیلومتر 40 آزادراه زنجان قزوین اتفاق افتاد که سه مصدوم برجا گذاشته بود.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب همراه با آمبولانس و ست نجات هیدرولیک برای امدادرسانی اعزام شدند.

مهرگان اظهارداشت: نجاتگران یکی از مصدومان این سانحه را که گرفتار و محبوس در خودرو بود رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی، پایان عملیات در این سانحه را ساعت 3:40 بامداد بیان کرد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از برخورد وانت با کامیونت در کیلومتر 55 آزادراه زنجان تبریز خبرداد و گفت: گزارش این سانحه نیز توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد.

مهرگان ادامه داد: 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای تیرپارک واقع در همین مسیر ارتباطی همراه با آمبولانس و ست نجات هیدرولیک برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این سانحه یک نفر مصدوم و گرفتار در خودرو بود که توسط نجاتگران رهاسازی و تحویل اورژانس شد.

2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب همراه با آمبولانس و ست نجات هیدرولیک برای امدادرسانی اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان  گفت: امدادرسانی در این عملیات ساعت5:40 بامداد پایان یافت و همه مصدومان این تصادف ها توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مهرگان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانهلال احمرنجاتگرانامدادرسانی
sedayezanjannews.ir/nx11393


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»