کد خبر: 11399
1402/12/05 - 15:3


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان :

اعضای هیات مدیره شرکت سهام عدالت در زنجان انتخاب شدند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: طبق آرای ماخوذه نمایندگان شهرستان‌های زنجان و طارم، ابهر، خرمدره و ایجرود اعضای اصلی هیات مدیره و شهرستان ماهنشان و یک شخص حقیقی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: طبق آرای ماخوذه نمایندگان شهرستانهای زنجان و طارم، ابهر، خرمدره و ایجرود اعضای اصلی هیات مدیره و شهرستان ماهنشان و یک شخص حقیقی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

محمدرضا نادری در حاشیه انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت سهامی عدالت استان اظهار کرد: امروز بزرگترین انتخابات اقتصادی در استان زنجان برگزار شد و با برگزاری مجمع عمومی سهام عدالت اعضای هیات مدیره مشخص شدند.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات با مشارکت 63.29 درصدی برگزار شد، اضافه کرد: یکی از مسائل مثبت برگزاری این انتخابات حضور 6 شرکت سهام عدالت شهرستانها به عنوان کاندیدا بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: طبق آرای ماخوذه شهرستانهای زنجان و طارم، ابهر، خرمدره و ایجرود اعضای اصلی هیات مدیره و شهرستان ماهنشان و یک شخص حقیقی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی افزود: تعداد 380 هزار سهامدارانی که نحوه مدیریت سهام خود را به صورت غیر مستقیم انتخاب کرده بودند، مجاز به شرکت حضوری و یا الکترونیکی در این انتخابات بودند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: با توجه به مشارکت بالای سهامداران، شرکت سرمایهگذاری سهام عدالت استان از این پس پاسخگوی مطالبات مردم در بحث سرمایه گذاری و تخصیص و تقسیم سود خواهد بود.

نادری افزود: با توجه به نظارت سازمان بورس شاهد اتفاقات خوبی برای سهامداران سهام عدالت در استان خواهیم بود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانبورسسهام عدالتسهامداران
sedayezanjannews.ir/nx11399


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»