کد خبر: 11407
1402/12/07 - 14:1


دیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

هلال احمر زنجان به بیش از 150 مسافر گرفتار در کولاک جاده ها امدادرسانی کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی به 152 نفر از هموطنان گرفتار در برف و کولاک جاده های ارتباطی این استان امدادرسانی کردند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حکمت اله هاشمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: شبانه روز گذشته امدادگران و نجاتگران هلال احمر به 51 خودروی گرفتار در  برف و کولاک امدادرسانی کردند.

وی اظهارداشت: این امداد رسانی توسط تیم های امداد ونجات پایگاه جاده ای هلال احمر سرخه دیزج و پایگاه امداد و نجات جاده ای غزال شهرستان خرم دره واقع در آزادراه زنجان قزوین  امدادرسانی شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیمهای عملیاتی همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به در راه ماندگان اعزام شدند و عملیات در ساعت 21:55 پایان یافت.

 هاشمی تاکید کرد: در جاده زنجان طارم 50 خودرو با 150 سرنشین گرفتار و در جاده زنجان به خرم دره نیز یک خودرو با 2 سرنشین امدادرسانی و خودروهای گرفتار در برف و کولاک توسط نجاتگران رهاسازی و به مسیرهای اصلی هدایت شدند.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان آماده اسکان اضطراری در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک احتمالی است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: هموطنان هنگام هشدار هواشناسی در خصوص وقوع کولاک، بارش برف و باران از صعود به ارتفاعات و ترددهای غیرضروری در جاده‌های ارتباطی استان خودداری کنند.

هاشمی تاکید کرد: هلال احمر استان زنجان تا پایان هفته جاری و با خروج سامانه بارشی، کولاک و وزش باد شدید در حالت آماده باش کامل قرار دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانهلال احمرکولاکخدمات امدادی
sedayezanjannews.ir/nx11407


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»