کد خبر: 11423
1402/12/10 - 10:18


فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان زنجان، گفت:

ممنوعیت فعالیت ماشین‌آلات سنگین در اراضی دولتی حریم شهرهای زنجان

فرمانده يگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمين و مسکن استان زنجان، گفت: هر گونه فعاليت در اراضی متعلق به دولت در حريم و محدوده شهرها به ويژه در ايام تعطيلات عيد نوروز در استان زنجان ممنوع است چرا که به دليل حساسيت موضوع زمين‌خواری، تعرض و تصرف اين مهم به جد دنبال می شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ فرمانده يگان حفاظت اراضي سازمان ملي زمين و مسکن استان زنجان، گفت: هر گونه فعاليت در اراضي متعلق به دولت در حريم و محدوده شهرها به ويژه در ايام تعطيلات عيد نوروز در استان زنجان ممنوع است چرا که به دليل حساسيت موضوع زمينخواري، تعرض و تصرف اين مهم به جد دنبال ميشود.

مهدي باقري خطاب به دارندگان ماشينآلات سنگين از جمله لودر، بيل بکهو و ماشينهاي باري جابهجاکننده مصالح در استان زنجان، اظهار کرد: هرگونه فعاليت در اراضي متعلق به دولت در حريم و محدوده شهرها به ويژه در ايام تعطيلات عيد نوروز ممنوع است چرا که به دليل حساسيت موضوع زمين خواري، تعرض و تصرف اين مهم به جد دنبال ميشود.

وي ابراز کرد: فعاليت دارندگان اين نوع ماشينآلات، مستلزم استعلام و اخذ مجوز از از نهادهاي ذيربط است و بايد نسبت به اين موضوع جدي باشند.

فرمانده يگان حفاظت اراضي سازمان ملي زمين و مسکن استان زنجان تصريح کرد: يگان حفاظت اراضي سازمان ملي زمين و مسکن استان زنجان در صورت مشاهده با اين نوع تخلف، با متخلفان و متجاوزان به حقوق دولت برابر ماده 690 مجازت اسلامي برخورد و ماشين آلات با دستور قضايي به پارکينگ منتقل خواهد شد.

باقري تاکيد کرد: يگان حفاظت از اراضي اين ادارهکل در ايام تعطيلات نوروز و بعد تعطيلات هم گشت شبانهروزي با نيروهاي يگان در استان زنجان اقدام به گشتزني خواهد کرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متجاوزان برخورد قاطع و قانوني ميکند. 

وي گفت: جلوگيري از هر گونه تصرف، تجاوز ،ايجاد مزاحمت، ممانعت از ساختوساز غيرمجاز در اراضي ملي از وظايف مهم يگان حفاظت اراضي سازمان ملي زمين و مسکن در استان است.

فرمانده يگان حفاظت اراضي سازمان ملي زمين و مسکن استان زنجان بيان کرد: اراضي ملي جزو داراييهاي بيتالمال و مردم محسوب مي شود و بايد همه مردم از اين دارايي و سرمايه ملي حراست و حفاظت کنند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانماشین‌آلات سنگینموضوع زمين‌خواریدارايی های بيت‌المال
sedayezanjannews.ir/nx11423


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»