کد خبر: 11432
1402/12/11 - 15:9


رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان زنجان :

۳ مدیر دولتی و یک عضو هیات نظارت برکنار شدند

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان زنجان گفت: سه مدیر دولتی و یک عضو هیات نظارت در استان زنجان برکنار شدند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: جواد محمدی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان، ظهر جمعه در نشست خبری کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان زنجان اظهار داشت: موضوع نظارت بر انتخابات یک موضوع بسیار با اهمیت بوده و شامل نظارت قبل، حین و بعد انتخابات می‌شود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه از یک سال پیش تمهیدات مربوطه برای انتخابات اندیشیده شده است، ابراز کرد: در حال حاضر ۳ هزار و ۵۰۰ ناظر شورای نگهبان را در فرآیند نظارت انتخابات همراهی می‌کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه انتخابات با کمترین مشکل در حال برگزاری است و انسجام بین هیأت اجرایی و هیأت نظارت مثال زدنی است.

وی نظارت و اجرا را مردمی خواند و گفت: اقشار مختلف مردم بر انتخابات نظارت می‌کنند ۸۲ ضابط قضائی خاص داریم که گزارشات را ارسال می‌کنند تا پیگیری لازم انجام شود.

محمدی با بیان اینکه تخلفات گزارش شده است و در حال پیگیری است، گفت: جرم انگاری مربوط صورت گرفته است و به شورای نگهبان هم ارسال شده است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان خاطرنشان کرد: از ابتدای فرآیند برگزاری انتخابات هم با گزارش شورای نگهبان ۳ مدیر دولتی برکنار شده است که مربوط به کاندیداهای مختلف بوده است.

محمدی افزود: البته ما سامانه مردم ناظر داریم که می‌توانند تخلفات انتخاباتی را گزارش کنند که بر اساس همین گزارشات یک نفر عضو هیأت نظارت برکنار شد؛ البته از ناظرین مسؤلین نیز برکناری داشتیم.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانبرکناریتخلفات انتخاباتیسامانه مردم ناظر
sedayezanjannews.ir/nx11432


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»