کد خبر: 11438
1402/12/12 - 9:10


حجت‌الاسلام جعفری نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری شد

حجت‌الاسلام جواد جعفری از استان زنجان با ۱۹۳ هزار و ۷۲۲ رای و کسب ۶۵.۸۸ درصد آرا راهی مجلس خبرگان رهبری شد.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین جواد جعفری با کسب ۱۹۳ هزار و ۷۲۲ رای و کسب ۶۵.۸۸ درصد آراء توانست به مجلس خبرگان رهبری راه یابند. ابوالفضل رفیعی (شنبه ۱۲ اسفندماه) در نشست خبری، اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل نوری دیگر کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با ۱۰۰ هزار ۳۴۴ رای و کسب ۳۴.۱۲ درصد آراء را به خود اختصاص داد. وی به آخرین نتایج شمارش آراء انتخابات دوازدهمین دوره محلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان نیز اشاره کرد و افزود: در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه منصور علیمردانی با ۲۳ هزار و ۸۶۴ رای و کسب ۳۱ درصد آراء به عنوان منتخب مردم شناخته شد. 
سیدجمال طاهری با ۲۰ هزار و ۴۵۷ رای و کسب ۳۷.۶ درصد آراء در جایگاه دوم این حوزه قرار گرفت. این مسئول تصریح کرد: در حوزه انتخابیه ماه‌نشان و ایجرود نیز تکلیف آراء مشخص شد و سید جمال موسوی با ۲۰ هزار و ۸۲۱ رای و کسب ۵۲.۳۲ درصد مجموع آراء به‌عنوان منتخب مردم این حوزه شناخته شده و آقای امیر نظری با ۱۱ هزار ۹۴۴ رای و ۳۰ درصد آراءنفر دوم این حوزه انتخابیه شناخته شد. 
رفیعی افزود: در حوزه انتخابیه خدابنده آقایان سعید رفیعی با ۱۶هزار و ۹۴۹ رای و کسب ۱۸.۲۶ درصد آراء و احمد بیگدلی با ۱۴ هزار و ۴۵۵ رای و ۱۵.۵۸ درصد آراء در دور دوم با هم رقابت خواهند کرد. وی یادآور شد: در حوزه انتخابیه زنجان و طارم با اعلام اینکه شمارش آراء در برخی از صندوق‌ها به اتمام نرسیده است تکلیف یک از دو نماینده این حوزه انتخابیه در دور نخست مشخص و تعیین نفر دوم به دور دوم کشیده شد. 
رئیس ستاد انتخابات استان افزود: آقای مصطفی طاهری با کسب ۴۴ هزار و ۹۲۶ رای و کسب ۲۷.۲۵ درصد آراء به عنوان منتخب نخست شناخته شده و آقایان نبی‌اله محمدی با ۲۶ هزار و ۷۸ رای و ۱۵.۸۲ درصد آراء و آقای محمد اسماعیلی با ۱۸ هزار و ۳۸۰ رای و ۱۱.۱۵ درصد آراء در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت. رفیعی خاطرنشان کرد: نتایج تکمیلی و آراء هر یک از نامزدها توسط فرمانداری‌ های حوزه های انتخابیه در قالب آگهی منتشر خواهد شد. دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی یک ماه پس از از تایید نتایج توسط شورای نگهبان برگزار خواهد شد.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانخبرگانمجلسنماینده
sedayezanjannews.ir/nx11438


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»