کد خبر: 11458
1402/12/14 - 13:33


معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان زنجان خبر داد:

اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان زنجان

معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان زنجان گفت: این طرح با هدف پیشگیری و آگاه سازی والدین در زمینه اعتیاد در سطح استان زنجان اجرا می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اجرای کارزار رسانهای پیشگیری از اعتیاد در استان زنجان گفت: این طرح با هدف پیشگیری و آگاه سازی والدین در زمینه اعتیاد در سطح استان زنجان اجرا میشود.

شهناز آقاخانیروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه تمام پویشها برای تحکیم خانواده در برابر آسیبهای اجتماعی از جمله اعتیاد برگزار شده است گفت: در سال 1401 کارزار رسانهای والد آگاه و فرزند ایمن نیز به پویشهای مربوطه اضافه شده و  هدف اصلی از این پویش اگاه سازی والدین در زمینه اعتیاد است.

وی افزود: کارزار رسانهای پیشگیری از اعتیاد است که با موضوع والدین آگاه و فرزند ایمن در استان برگزار شده و بالا بردن سطح آگاهی بین والدین راهکار مهم برای جلوگیری از این بلای خانمان سوز است.

معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی یکی از متولیان پیشگیری از آسیبهای اجتماعی به ویژه اعتیاد است ابراز کرد: یکی از روشهای مهم پیشگیری آگاه کردن مردم در زمینه اعتیاد بوده که بهزیستی استان زنجان برنامههای متنوعی جهت بالا بردن سطح آگاهی والدین انجام داده است. 

وی با بیان اینکه بالا بودن سطح اطلاع افراد را نسبت به آسیبهای اجتماعی آگاهتر و هشیارتر میکند ابراز کرد: یکی از پویشهای مربوطه اجرای کارزار رسانهای پیشگیری از اعتیاد است که این کارزارها از سال 1399 هر ساله تحت عناوین و شعار مختلف توسط بهزیستی استان زنجان اجرا میشود.

وی عنوان کرد: والدین نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد بر عهده دارند که در این میان همایش کارزار رسانهای پیشگیری از اعتیاد با عنوان «فرزند من» در شهرهای زنجان، ابهر، خدابنده و خرمدره برگزار میشود.

معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان زنجان افزود: طرح کارزار از سال 99 تاکنون در کشور برگزار میشود که مرحله اول این کارزار امسال از دوم تا 15 آبان اجرا شده و استقبال خوبی داشت و مرحله دوم نیز از 13 تا 18 اسفند ماه جاری در استان برگزار میشود.

آقاخانی اضافه کرد: خط 1480 از صبح تا شب آماده مشاوره در زمینههای مختلف برای گروههای هدف است و طی سال جاری در 140 محیط شهری، روستایی، آموزشی و محیط کاری با 227 تیم 112 هزار و 217 نفر تحت پوشش برنامههای پیشگیرانه قرار گرفتند.

وی ابراز کرد: این مرکز به شماره 09628 خط ملی اعتیاد است که راهنمایی و اطلاع رسانی در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد را انجام میدهد افراد میتوانند مشاورههای مربوطه را دریافت کنند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناعتیادمواد مخدرپیشگیری
sedayezanjannews.ir/nx11458


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»