کد خبر: 11502
1402/12/22 - 11:0


رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان خبر داد:

کاهش مصدومان چهارشنبه آخر سال نسب به سال گذشته

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با صدای زنجان در رابطه با آمادگی اورژانس برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: پایگاه‌های اورژانس و مراکز بهداشتی و درمانی استان زنجان در چهارشنبه آخر سال آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  سمیه محرمی: داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با صدای زنجان در رابطه با آمادگی اورژانس برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: پایگاه‌های اورژانس و مراکز بهداشتی و درمانی استان زنجان در چهارشنبه آخر سال آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند.

وی در رابطه با آماده‌باش دو بیمارستان زنجان جهت پذیرش مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری، افزود: مصدومان احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال، در بیمارستان‌های آیت‌الله موسوی و حضرت ولی‌عصر (عج) زنجان به عنوان بیمارستان‌های رفرال استان آماده پذیرش و درمان هستند.

وی از استقرار ۵ دستگاه آمبولانس در نقاط مختلف و شلوغ شهر خبر داد و گفت: مأموریت این آمبولانس‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب سه‌شنبه خواهد بود و همین‌طور در شهرستان‌ها نیز مراکز اورژانس فعال هستند.

تقی‌لو با بیان اینکه در روز چهارشنبه آخر سال در نقاط مختلف و شلوغ شهر زنجان بنرهای اطلاع‌رسانی نصب خواهد شد، افزود: امسال علاوه بر بیمارستان ولیعصر زنجان خدمات مربوط به حوادث چشم در بیمارستان آیت‌الله موسوی الغدیر و امدادی ابهر نیز ارائه می‌شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان از کاهش تعداد مصدومان حادثه چهارشنبه آخر سال خبر داد و تصریح کرد: از یکم الی ۲۴ اسفندماه سال گذشته، ۱۸۱ نفر در استان زنجان مصدوم شدند ولی امسال از ابتدای اسفندماه تاکنون (ظهر ۲۲ اسفندماه) ۹ نفر مصدوم شدند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانچهارشنبه سوریمصدومحوادث
sedayezanjannews.ir/nx11502


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»