کد خبر: 11534
1403/01/11 - 14:54


رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان مطرح کرد:

آماده‌باش آتش‌نشانی زنجان در اماکن مذهبی همزمان با شب‌های قدر

رئيس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری زنجان گفت: آتش‌نشانی زنجان به مناسبت شب‌های قدر به حالت آماده‌باش در مساجد، امامزاده‌ها و تکايا خواهد بود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئيس سازمان آتشنشاني و خدمات ايمني شهرداري زنجان گفت: آتشنشاني زنجان به مناسبت شبهاي قدر به حالت آمادهباش در مساجد، امامزادهها و تکايا خواهد بود.

مجيد اميرفضلي در جمع خبرنگاران ضمن تسليت به مناسبت فرا رسيدن شبهاي قدر و شهادت اميرالمومنين(ع)، گفت: همه نيروهاي آتشنشاني زنجان در برگزاري مراسم شبهاي قدر در مساجد، امامزادهها و تکايا آمادهباش هستند.

رئيس سازمان آتشنشاني و خدمات ايمني شهرداري زنجان با بيان اين که در اين شبهاي عزيز آتشنشانان زنجاني در چند نقطه استقرار خواهند داشت، اضافه کرد: در سبزهميدان، روبهروي مسجد جامع، مزار بالا و پايين، مقابل هيأت ثارالله و ميدان هنرستان محل استقرار آتشنشانان خواهد بود.

او بيان کرد: در اين شبها در مجموع 20 آتشنشان با پنج خودروي نيمهسنگين و چهار موتوري گشت سيار نسبت به تأمين ايمني شهر اقدام خواهند کرد.

اين مسئول گفت: حضور آتشنشانان از ساعاتي قبل از آغاز مراسم در اماکن پر رفت و آمد شهر، ميادين يا مقابل اماکن مذهبي بزرگ مانند مساجد، شبستانها و امامزادهها آغاز و تا پايان مراسم ادامه خواهد داشت.

اميرفضلي تصريح کرد: تمام مديران ارشد سازمان آتشنشاني نيز ضمن گشتزني در محلهاي مشخص شده و بازديد از نقاط استقرار آتشنشانان، وضعيت ايمني نقاط را رصد خواهند کرد.

رئيس سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري زنجان از مسئولان اماکن مذهبي خواست، خود نظارت دقيقي بر ايمني داشته باشند و خاموشکنندههاي دستي را شارژ کرده و آنها را در دسترس قرار دهند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآتش نشانیشب قدرتأمين ايمنی
sedayezanjannews.ir/nx11534


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»