کد خبر: 11575
1403/01/21 - 11:17


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

مجوز تامین داروهای خاص و شیمی درمانی به هلال احمر زنجان صادر شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مجوز تهیه و توزیع داروهای خاص و شیمی درمانی توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی این استان به داروخانه هلال احمر زنجان صادر شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حکمت اله هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص اعتمادی که به جمعیت هلال احمر دارند قدردانی می کنم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه مجوز تامین و توزیع داروهای خاص و شیمی درمانی در کمیسیون ماده 20 معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زنجان به تصویب رسید و مجوز آن به داروخانه هلال احمر زنجان صادر شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در نخستین مرحله یک قلم از داروهای خاص شیمی درمانی توسط داروخانه هلال احمر زنجان تهیه شده است.

 هاشمی اظهارداشت: انتظار است سازمان های بیمه گر نسبت به پوشش بیمه ای و تسهیل و تسریع در پرداخت مطالبات بیمه ای اقلام دارویی مذکورداروخانه جمعیت هلال احمر مساعدت لازم را داشته باشند.

وی یادآوری کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت هلال احمر و برنامه های حمایتی در حوزه دارو و درمان در این مجموعه بتوانیم به بیماران نیازمند خدمات شایسته ای را ارائه دهیم.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتامین داروبیماران خاصشیمی درمانی
sedayezanjannews.ir/nx11575


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»