کد خبر: 11609
1403/01/28 - 10:23


رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد:

بیمارستان شهدای طارم توسعه می یابد

حسین دین‌محمدی، از طرح توسعه‌ای بیمارستان شهدای طارم در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های لازم تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، این طرح توسعه‌ای تحقق یابد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حسین دین‌محمدی، از طرح توسعه‌ای بیمارستان شهدای طارم در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های لازم تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، این طرح توسعه‌ای تحقق یابد.

 حسین دین‌محمدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، ۲۷فروردین در سفر یکروزه به شهرستان طارم و دیدار با امام جمعه این شهرستان، اظهار امیدواری کرد با همکاری و مشارکت مردم، خیرین، سمن‌ها و سایر بخش‌ها، بیمارستان شهدای طارم توسعه یابد.

در ابتدای این دیدار امام جمعه شهرستان طارم ضمن تقدیر از حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این شهرستان، از زحمات مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سرپرست بیمارستان شهدای طارم درخصوص پیگیری و ارتقاء تنها بیمارستان این شهرستان، قدردانی نمود.

حجت‌الاسلام مهدی منصوری با بیان اینکه طارم تنها شهرستانی است که با امکانات بالقوه، جمعیت بالای ۷۰هزار نفر، دارا بودن شرایط شغلی در چهار فصل و شناور بودن کارگران فصلی، از وجود بیمارستان جدید محروم مانده است، افزود: با توجه به افزایش تعداد مراجعینِ بیمارستان شهدای طارم، این بیمارستان نیازمند توسعه و بهسازی است.

امام‌جمعه شهرستان طارم تصریح کرد: به علت نبود امکانات و متخصصان ارتوپدی، قلب و عروق و چشم‌پزشک، مردم بالاجبار جهت دریافت خدمات درمانی به سایر استان‌ها مراجعه می‌نمایند.

وی با تاکید بر توسعه بهداشت و درمان شهرستان طارم افزود: مطالبه و خواسته‌ی به‌حق مردم، توسعه بیمارستان شهدا است و باتوجه به اهمیت ویژه‌ی این مطالبه، به صورت مداوم از تریبون نمازجمعه یکی از اولویت‌ها و خواسته مردم این شهرستان را توسعه بیمارستان شهدا اعلام می‌کنم.

حجت‌الاسلام منصوری اظهار امیدواری کرد: با سفر رییس و مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی و با رسیدگی به این موضوع مهم، خواسته چندین ساله مردم این شهرستان، تحقق یابد.

در ادامه باحضور دین‌محمدی در محل فرمانداری شهرستان طارم، مسائل و مشکلات بیمارستان شهدای طارم نیز تشریح شد.

 دین‌محمدی در دیدار با فرماندار طارم اظهار کرد: مشکلات بیمارستان شهدای طارم از سال‌های قبل و با وعده‌های عمل نشده، بلاتکلیف مانده است و امیدوارم با جلب مشارکت‌های مردمی، کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر ارگان‌ها، بتوانیم با همفکری و همدلی در آینده نزدیک، در راستای توسعه و ارتقاء بیمارستان، قدم‌های موثری برداریم.

فرماندار طارم نیز با اشاره به علل عدم توسعه‌ی بیمارستان شهدای طارم، گفت: طبق مستندات موجود، درخصوص وعده‌های وزیر بهداشت در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان و معاون درمان وزارت بهداشت در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان، شهرستان‌ها و روسای قبلی دانشگاه، وعده‌ها تحقق نیافته است.

رضاعلی انبارلو با تاکید بر اهمیت مطالبه به‌حق مردم و اجرایی شدن آن در نزدیکترین زمان، رسیدگی به مشکلات موجود در تنها بیمارستان طارم، درخواست پیگیری، جذب و ماندگاری پزشکان، متخصصین و تخصیص برخی از تجهیزات مورد نیاز برای بخش‌های مختلف این بیمارستان را، از اولویت‌های مهم و حال حاضر برشمرد‌.

از دیگر برنامه‌های این سفر، بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان شهدای طارم، حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم و ارائه‌ی گزارش مشکلات موجود بخش درمان به ویژه ارتقاء بیمارستان شهدا، توسط محمدرضا رفعتی، مدیر شبکه بهداشت شهرستان طارم، بود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانبیمارستانشهدای طارمتوسعه
sedayezanjannews.ir/nx11609


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»