کد خبر: 11683
1403/02/11 - 11:38


رئیس ستاد انتخابات استان زنجان مطرح کرد؛

پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه های انتخابیه (زنجان– طارم ) و ( خدابنده)

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست لذا عمل به قانون، اصل بی طرفی و امانتداری مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات کماکان مورد تاکید است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست لذا عمل به قانون، اصل بی طرفی و امانتداری مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات کماکان مورد تاکید است.

ابوالفضل رفیعی در جلسه ستاد انتخابات استان افزود: همه اقدامات ستاد انتخابات استان ،بر اساس تقویم و برنامه زمان بندی اعلامی ستاد انتخابات کشور در حال انجام است.

 وی با بیان اینکه همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه فراهم شده است گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته است افزود: با هدف اجرای هرچه مطلوب تر انتخابات در دور دوم ، تدابیر لازم پیش بینی شده است.

 رفیعی به زمانبندی تبلیغات نامزدهای این مرحله نیز اشاره کرد و گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه۱۳ اردیبهشت تا ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

 وی گفت: همچون دور نخست، برنامه های تبلیغاتی در صداوسیما و امکانات ویژه دستگاه های دولتی برای استفاده نامزدها تعیین و به آنان ابلاغ شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه های انتخابیه (زنجان طارم ) و ( خدابنده) مستقر هستند.

 به گفته رفیعی؛ در حوزه انتخابیه ( زنجان طارم ) ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار اخذ رای پیش بینی شده است.

 گفتنی است، انتخابات در حوزه های انتخابیه زنجان طارم  برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.

 دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانانتخاباتتبلیغات نامزدهایشعبه های انتخابیه
sedayezanjannews.ir/nx11683


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»