کد خبر: 11685
1403/02/11 - 13:7


مدیرکل کمیته امداد امام استان:

۷۷۸ کارگر زنجانی حامی طرح اکرام هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: براساس آمارها ۷۷۸ کارگر زنجانی حامی طرح اکرام ایتام کمیته امداد استان زنجان هستند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: براساس آمارها ۷۷۸ کارگر زنجانی حامی طرح اکرام ایتام کمیته امداد استان زنجان هستند.

روح‌الله صالحی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام یکی از قدیمی‌ترین طرح‌های اجرایی این نهاد است، اظهار کرد: اجرای این طرح از سال ۱۳۷۸ آغاز شده و مشارکت خیران در آن قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۴۹۰۰ نفر یتیم در قالب طرح اکرام ایتام و طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان هستند، بیان کرد: تعداد حامیان همکار با این نهاد در این دو طرح ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر است.

او با اشاره به اینکه حامیان این نهاد از اقشار مختلف هستند، گفت: با همراهی حامیان، استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان و رتبه سوم کشوری را در برنامه عملیاتی حامی‌یابی در سال گذشته کسب کرده است.

وی با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، افزود: خیران نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده‌دار شوند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانطرح اکرامکمیته امدادخیر
sedayezanjannews.ir/nx11685


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»