کد خبر: 11703
1403/02/15 - 15:42


مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان :

۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: طی 2 روز گذشته 700 زنجانی از طرح نذر سلامت هلال احمر خدمات رایگان درمانی و دارویی دریافت کردند و روند ارائه خدمت ادامه دارد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان زنجان گفت: طی 2 روز گذشته 700 زنجانی از طرح نذر سلامت هلال احمر خدمات رایگان درمانی و دارویی دریافت کردند و روند ارائه خدمت ادامه دارد.

حکمتاله هاشمی، افزود: جمعیت هلالاحمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل 110 یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در مجموعه 6 هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان کرده است.

وی تصریح کرد: 310 دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد 240 نفر از داوطلبان جمعیت هلالاحمر وظیفه خدمترسانی به مراجعان را بر عهده دارند. مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان زنجان با تاکید بر اینکه یک هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تامین شده است، گفت: پس از انجام معاینات مورد نیاز این فریمها به بیماران نیازمند تحویل داده میشود.

مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان زنجان گفت:  بیمارستان درمان و توانبخشی در کنار خدمات دندانپزشکی راهاندازی شده که خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان انجام میشود.

هاشمی تاکید کرد: تا 15 اردیبهشت ماه پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را ویزیت میکنند. وی خاطرنشان کرد: نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی معاینه خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان زنجان، این معاینات را صافی کف پا، پای پرانتزی و گودی کمر برشمرد و گفت: در صورت تشخیص پزشک برای درمان در صورت داشتن مشکل، این کودکان و نوزادان جهت درمان به مراکز درمان و توانبخشی هلالاحمر استان ارجاع داده میشوند.

هاشمی افزود: پنج مشاور داوطلب برای ارائه خدمات رایگان نیز در حال ارائه خدمات مورد نیاز هستند. وی ادامه داد: ارائه آموزشهای رایگان کمکهای اولیه توسط مربیان هلالاحمر از دیگر خدماتی است که در حال انجام است.

گفتنی است، ارائه خدمات درمانی با همکاری قرارگاه جهادی الکفیل از 12 اردیبهشت شده و تا 15 ماه جاری ادامه خواهد داشت.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاننذر سلامتهلال احمرخدمات رایگان
sedayezanjannews.ir/nx11703


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»