کد خبر: 11725
1403/02/18 - 13:17


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبرداد:

آبرسانی به روستای «شیرمشه» طارم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به روستای «شیرمشه» از توابع شهرستان طارم در صعب العبورترین مناطق استان زنجان در حال اجراست

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به روستای «شیرمشه» از توابع شهرستان طارم در صعب العبورترین مناطق استان زنجان در حال اجراست.
علی محمد نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح با 5 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی، روستاهای فاقد دهیاری و مشارکتی اجرا می شود که با 95 درصد پیشرفت طی روزهای آتی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با اجرای این طرح در بستر سنگی منطقه، اهالی روستای شیرمشه از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: این طرح شامل حفر یک حلقه چاه دستی، احداث یک باب مخزن سنگی 100 متر مکعبی، یک رشته قنات به طول 23 متر، یک هزار و۶۰۰ متر خط انتقال و اجرای یک هزار و ۲۰۰ متر اصلاح شبکه است.نادرخانی گفت: در راستای مدیریت مصرف، رفع سریع حوادث و کاهش خسارت به منازل مشترکان، استانداردسازی و نصب 20 فقره انشعاب در شیرمشه نیز انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: آبرسانی روستایی از اولویت‌های کاری شرکت آب و فاضلاب در دوران یکپارچه سازی است که با جدیّت در دست اجرا قرار دارد.گفتنی است، روستای شیرمشه در بخش چورزق از توابع شهرستان طارم در استان زنجان قرار دارد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآبرسانیشرکت آب و فاضلابروستا
sedayezanjannews.ir/nx11725


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»