کد خبر: 11734
1403/02/20 - 10:20


دادستان استان زنجان خبرداد:

لزوم تعیین تکلیف خودروهای توقیف‌شده و رسوبی در زنجان

دادستان زنجان گفت: خودروها و موتورسیکلت موجود در پارکینگ‌های این شهر باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ دادستان زنجان گفت: خودروها و موتورسیکلت موجود در پارکینگ‌های این شهر باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

بهروز عباسی در بازدید از پارکینگ وسایط نقلیه توقیفی در جاده بیجارِ زنجان بر تعیین تکلیف خودروها و موتور سیکلتهای رسوبی و غیررسوبی در این محل تاکید کرد.

وی اضافه کرد: هدف از این بازدید اجرای سیاست های ابلاغی قوه قضاییه و مطالبه دادستان کل کشور از دادستان‌های سراسر کشور مبنی بر تعیین تکلیف وضعیت خودروهای رسوبی و غیررسوبی است.

این مسوول ادامه داد: در این بازدید و بررسی میدانی از بخش های مختلف پارکینگ وسایط نقلیه، شاهد ساماندهی منظم خودروها و موتورسیکلت ها با ثبت در سامانه بودیم همچنین این پارکینگ مجهز به دوربین های مداربسته بود که وضعیت کلی خوب گزارش می شود.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه بازدید میدانی از مراکز، واحدها و پارکینگ ها در دستور کار دستگاه قضایی استان است گفت: در بازدید از این پارکینگ نکات لازم در راستای مراقبت و دقت در نگهداری از اموال مردم و بیت المال به مسئولین تذکر داده شد.

عباسی بر تسریع در تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلت‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: مسوولان امر در فرایند اطلاع رسانی به مالکین خودروها و موتور سیکلت ها اهتمام جدی داشته باشند تا مالکین به موقع نسبت به تحویل وسایط نقلیه خود اقدام کنند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانخودرو توقیفیپارکینگمالک وسایل نقلیه
sedayezanjannews.ir/nx11734


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»