کد خبر: 11739
1403/02/21 - 17:3


استاندار زنجان خبر داد؛

تعیین تکلیف 40 درصد از کرسی‌های نمایندگی زنجان

محسن افشارچی استاندار زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات امروز در سرنوشت چهار سال آینده تأثیرگذار خواهد بود، اظهار کرد: برگزاری انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان - طارم و خدابنده رأی دادن به ۴۰ درصد کرسی‌های نمایندگی استان در مجلس است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: محسن افشارچی استاندار زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات امروز در سرنوشت چهار سال آینده تأثیرگذار خواهد بود، اظهار کرد: برگزاری انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان - طارم و خدابنده رأی دادن به ۴۰ درصد کرسی‌های نمایندگی استان در مجلس است.

استاندار زنجان با تأکید بر حضور و مشارکت مردم در حوزه‌های انتخابیه زنجان و طارم و خدابنده عنوان کرد: از 5 نماینده مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی 3 نماینده به مجلس دوازدهم راه یافته اند و ۲ نماینده دیگر در این دوره انتخاب می‌شوند که این تعداد کم نیست و در سرنوشت استان طی چهار سال آینده بسیار مؤثر است.

491 شعبه اخذ رای در زنجان دایر است

ابوالفضل رفیعی، معاون استاندار زنجان نیز در حاشیه انداختن رای خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات در دو حوزه انتخابیه زنجان_طارم و خدابنده همانند دور قبل نیمه الکترونیکی برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان مجموع شعب رای در دو حوزه‌ انتخابیه را 491 شعبه اعلام کرد و افزود: انتخابات در ۹۲۱ نقطه برگزار می‌شود.

وی افزود: در دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخاباتی، نزدیک به 10 هزار عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات نقش دارند.

رفیعی تصریح کرد: رای دهندگان با یکی از پنج سند هویتی، شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت و ارائه یکی از این مدارک در شعب اخذ رای می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی با بیان اینکه بر اساس قانون انتخابات افراد شرکت کننده باید در همان حوزه انتخابیه که مرحله اول رای داده‌اند، ‌شرکت کنند، تصریح کرد: رای دهندگان در سه گروه رای اولی، رای ندادگان و افرادی که رای داده‌اند تقسیم شده‌اند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانشعبه اخذ رایانتخاباتکرسی‌های نمایندگی زنجان
sedayezanjannews.ir/nx11739


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»