کد خبر: 11746
1403/02/22 - 13:3


رئیس ستاد انتخابات استان زنجان :

نبی‌اله محمدی و احمد بیگدلی از حوزه انتخابیه زنجان و خدابنده به بهارستان راه یافتند

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: با پایان یافتن فرآیند تجمیع آرای شعبات اخذ رأی ثابت و سیار در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده آقایان نبی الله محمدی و احمد بیگدلی به عنوان نمایندگان مردم این ۲ حوزه به بهارستان راه یافتند.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران با تشریح جزییات انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه زنجان، افزود: دور دوم انتخابات را در حالی پشت سرگذاشتیم که فضای رقابتی حاکم بود و بدون هیچ گونه مشکلی این دوره نیز با تامین امنیت کامل و در سلامت برگزار شد .

رفیعی افزود: در پایان فرایند انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم از ۶۵ هزار و ۹۴۱ رای صحیح، نبی الله محمدی با ۳۵ هزار و ۵۱۷ رای به عنوان منتخب دوم مردم زنجان و طارم تعیین و محمد اسماعیلی با ۳۰ هزار و ۴۲۴ رای از راهیابی به مجلس بازماند.

وی گفت:‌ در حوزه انتخابیه خدابنده نیز از ۶۹ هزار و ۳۴۰ رای صحیح، احمد بیگدلی با ۳۷ هزار و ۵۲۶ رای به عنوان منتخب حوزه انتخابیه خدابنده تعیین و سعید رفیعی با ۳۱ هزار و ۸۱۴ رای از راهیابی به مجلس باز ماند.

رفیعی افزود: در مجموع ، با توجه به تعداد واجدین شرایط ۲ حوزه انتخابیه که ۵۹۲ هزار و ۶۵۵ نفر بود مشارکت ۲۳.۷۵ درصد را داشتیم.

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در ۲ حوزه انتخابیه زنجان طارم و خدابنده همزمان با ۲۲ حوزه انتخابیه‌ کشور برگزار شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانانتخاباتمجلس شورای اسلامیرئیس ستاد انتخابات استان
sedayezanjannews.ir/nx11746


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»