کد خبر: 11861
1403/03/05 - 10:4


هواشناسی استان زنجان هشدار داد؛

رودخانه‌های زنجان سیلابی می‌شود

زنجانی‌ها از تردد و اتراق در بستر و حاشیه رودخانه ها و مسیل ها پرهیز و به سبب وجود خطر اصابت صاعقه از حضور در ارتفاعات خودداری کنند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طبق هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده برای استان که تا اواخر وقت امروز (5 خرداد 1403) اعتبار دارد آبگرفتگی موقت معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها پیش بینی می‌شود.

الهام نجفی افزود: بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی، آسمان امروز مناطق مختلف استان قسمتی ابری است و گاهی با وزش لحظه ای باد نسبتا شدید و رگبار باران و رعد و برق همراه خواهد شد.

وی یادآور شد: فردا یکشنبه 6 خرداد 1403 نیز احتمال فعالیت این سامانه به طور ضعیف‌تر به شکل رگبار باران و رعد و برق در برخی مناطق پیش بینی می شود.

نجفی به هم مردم توصیه کرد: از تردد و اتراق در بستر و حاشیه رودخانه ها و مسیل ها پرهیز و به سبب وجود خطر اصابت صاعقه از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.

وی ادامه داد: شهروندان هنگام وقوع صاعقه در زیر درختها و نقاط مرتفع حضور پیدا نکنند و اگر خارج از منزل هستند داخل ماشین ها پناه بگیرند.

نجفی گفت: با خروج سامانه بارشی از استان روز دوشنبه تا آخر هفته جاری روند پایدار جوی را خواهیم داشت و دمای استان نیز افزایش خواهد یافت.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانسامانه بارشیهواشناسیرودخانه زنجان
sedayezanjannews.ir/nx11861


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»