کد خبر: 11886
1403/03/07 - 9:32


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

۸۳.۷ درصد واحدهای مسکونی روستایی زنجان صاحب سند شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون ۷۹ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی روستایی استان معادل ۸۳.۷ درصد این واحدها صاحب سند مالکیت شده که این میزان نسبت به متوسط کشوری ۱۷ درصد بالاتر است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون ۷۹ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی روستایی استان معادل ۸۳.۷ درصد این واحدها صاحب سند مالکیت شده که این میزان نسبت به متوسط کشوری ۱۷ درصد بالاتر است.

رضا خواجه ای  افزود: سال گذشته پنج هزار و ۸۹۳ فقره سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی و ۵۳۵ فقره سند برای واحدهای مسکونی شهری در استان به همت بنیاد مسکن و با همکاری اداره ثبت اسناد ‌و املاک روستایی صادر شد.

وی اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال نیز پیش بینی می شود بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ فقره سند روستایی و شهری در استان صادر شود.

این مسوول طرح سند دار کردن املاک روستایی و شهری را در راستای توسعه عدالت اجتماعی عنوان کرد و گفت: طی ۲ ماه گذشته در استان، ۵۰۳ فقره سند روستایی و ۲۱ سند شهری صادر شده است که در تلاش هستیم تا پایان سال درصد قابل توجهی از برنامه تعیین شده جلوتر باشیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با تاکید بر اینکه، اقدامات زیربنایی این نهاد انقلابی در راستای تثبیت مالکیت معنوی و قانونی اماکن روستایی انجام می‌شود، گفت: در همین راستا همکاری مناسبی با اداره کل ثبت اسناد و املاک وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: طرح سنددار کردن اراضی روستایی طرحی با مزایای فراوان و با هزینه‌ای بسیار پایین برای روستاییان در نظر گرفته شده است که موجب دلگرمی روستاییان برای سکونت در روستاها و در نتیجه تحقق رشد تولید در این مناطق می‌شود.

خواجه ای گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان سال گذشته در سطح کشور، رتبه برتر را در این زمینه کسب کرده است و به دست آوردن این جایگاه برای استان مرهون همین تعاملات و نتیجه کارگروهی و همفکری و هم‌اندیشی است.

وی ابراز امیدواری کرد که امسال نیز با تداوم این روند شاهد سنددار شدن املاک طیف وسیعی از جامعه شهری و روستایی باشیم.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانسنددار کردنبنیاد مسکناراضی روستایی
sedayezanjannews.ir/nx11886


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»