کد خبر: 11912
1403/03/09 - 15:57


رئیس کل دادگستری استان زنجان :

کاهش وقوع جرایم ، رویکرد جدی دادگستری استان است

حجت الاسلام فرجی برحق در اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع قوع جرم استان گفت: تلاش مجموعه دادگستری استان بر این است که مجازاتهایی که از طریق دادگاه اعمال می‌شوند اثر وضعی آنها در جامعه دیده شود و سیاست کل قوه قضائیه هم بر همین مبنا است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حجت الاسلام فرجی برحق در اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع  قوع جرم استان گفت: تلاش مجموعه دادگستری استان بر این است که مجازاتهایی که از طریق دادگاه اعمال می‌شوند اثر وضعی آنها در جامعه دیده شود و سیاست کل قوه قضائیه هم بر همین مبنا است.

وی با بیان اینکه در خصوص سیاست دادگستری استان زنجان  در حوزه جرم سرقت و  مجازات سارقین  سختگیرانه است افزود :در بحث ارفاقات قانونی که شامل مشمولین می شود سارقین سابقه دار و حرفه ای محروم  از این ارفاقات هستند .

حجت الاسلام فرجی برحق  توجه به مقوله  پیشگیری  در حوزه  وقوع سرقت را  امری ضروری است بیان کرد :برابر گزارش فراجا مبنی بر کاهش ۲۴ درصدی  سرقت در استان که اقدام خوبی است ، اما کافی نیست .

رئیس کل دادگستری زنجان ایجاد امنیت روانی در جامعه را که از تاکیدات و مطالبه مقام معظم رهبری نیز می باشد را  موضوعی مهم برای مسئولین استان بیان کرد و خواستار اهتمام جدی برای تحقق آن شد .

وی گفت : کاهش وقوع  جرایم ، رویکرد  اقدامات جدی دادگستری استان است

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانرئیس کل دادگستریکاهش وقوع جرایموقوع سرقت
sedayezanjannews.ir/nx11912


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»