کد خبر: 11927
1403/03/10 - 11:57


رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان مطرح کرد؛

توقيف 11 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در زنجان

رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان از توقيف 11 دستگاه خودرو و کشف انواع کالاي قاچاق به ارزش بيش از 22 ميليارد و 700 ميليون ريال در اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان زنجان خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئيس پليس امنيت اقتصادي استان زنجان از توقيف 11 دستگاه خودرو و کشف انواع کالاي قاچاق به ارزش بيش از 22 ميليارد و 700 ميليون ريال در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان زنجان خبر داد.

سرهنگ "حسين بدري " در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در اجراي طرح 5 روزه تشديد مبارزه با کالاي قاچاق با اولويت مقابله با خودرو هاي شوتي، در پي انجام اقدامات اطلاعاتي پليسي ، حمل کالاهاي قاچاق با 9 دستگاه خودرو سواري شوتي ، يک دستگاه کاميون و يک دستگاه وانت نيسان براي ماموران محرز و رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس امنيت اقتصادي استان زنجان قرار گرفت.

وي افزود: مامورين پس از هماهنگي در حين کنترل نامحسوس خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي استان زنجان خودروهاي مذکور را رويت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ايست متوقف که در بازرسي از خودروها در مجموع مقدار 3 هزار و 986 ليتر روغن موتور فاقد مجوز ، 3 هزار و 200 قوطي نوشيدني انرژي زا ، 24 دستگاه قهوه ساز خارجي ، 30هزار نخ سيگار خارجي قاچاق ، يک هزار و 86 ثوب انواع البسه و پوشاک خارجي ، 33 هزار و 585 عدد قرص ماشين ظرفشويي خارجي ، 2 هزار و 372 بسته انواع بيسکويت و 216 بسته انواع شکلات خارجي ، 10جفت کفش کتاني و نيز تعداد  يک هزار و 411 ثوب البسه تاناکورا خارجي و قاچاق کشف گرديد.

اين مقام انتظامي عنوان داشت : کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را بيش از  22 ميليارد و 700 ميليون ريال برآورد کردند که در اين خصوص 11 نفر متهم دستگير شده به همراه پرونده متشکله به مرجع قضايي معرفي شدند.

سرهنگ بدري با تاکيد بر قاطعيت پليس در تداوم اجراي طرح هاي عملياتي مبارزه با قاچاق کالا خاطر نشان کرد: در اجراي هرچه بهتر طرح هاي مبارزه با قاچاق کالا ، ضمن تقدير و تشکر از آحاد جامعه در همکاري با پليس از مردم خواست ، در صورت مشاهده و آگاهي از هرگونه جرايم اقتصادي، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به ستاد خبري 096300 و يا مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانقاچاق کالاخودرودستگیری
sedayezanjannews.ir/nx11927


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»