کد خبر: 11942
1403/03/12 - 15:28


اعضای اصلی و علی‌البدل هیات‌های اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان انتخاب شدند

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: طبق تقویم انتخابات، اعضای اصلی و علی‌البدل هیات‌های اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان در ۸ حوزه اصلی و ۱۱ حوزه فرعی انتخاب و در سامانه اعلامی ثبت گردید

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: طبق تقویم انتخابات، اعضای اصلی و علی‌البدل هیات‌های اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان در ۸ حوزه اصلی و ۱۱ حوزه فرعی انتخاب و در سامانه اعلامی ثبت گردید.

 ابوالفضل رفیعی با بیان اینکه پس از برگزاری موفق انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ، همه زیر ساخت ها در استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آماده است افزود: آموزش عوامل اجرایی برای این دوره از انتخابات در سطوح مختلف برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه احکام اعضای ستاد انتخابات استان ابلاغ و جلسات ستاد آغاز شده است افزود: با هدف انجام تکالیف قانونی و برگزاری مطلوب انتخابات، همه کمیته ها مشغول پیگیری وظایف خود برای این دوره از انتخابات هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و نیز آثار و برکات حضور و مشارکت سیاسی مردم در مقاطع مختلف گفت: مشارکت آگاهانه مردم در تعیین سرنوشت کشور بار دیگر حماسه آفرین خواهد بود در همین راستا بعنوان ستاد برگزاری انتخابات وظیفه داریم در چهارچوب مولفه‌های اصلی انتخابات ازجمله سلامت ، بر رعایت قانون و صیانت از آراء تمرکز نموده و شرایط مناسبی را برای برگزاری امن انتخابات و نیز مشارکت حداکثری مردم فراهم کنیم.

رفیعی افزود: رعایت اصل بی طرفی از سوی مجریان انتخابات ریاست جمهوری مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه استان زنجان با وجود مردم مؤمن و متدین همیشه جزو استانهای با مشارکت بالا در انتخابات است افزود: همه تلاش ها بر این است تا با  فراهم کردن زیر ساخت ها برای حضور با شکوه مردم در انتخابات پیش‌رو ، رتبه استان در خصوص در مشارکت تقویت شود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان ؛ با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم به ویژه شخص شهید رییسی ، سطح انتظار مردم از رئیس دولت بالا رفته است و مردم با قدرشناسی و حضور گسترده خود در مراسمات تشییع و گرامیداشت شهدای خدمت، پیام استمرار چنین گفتمانی را در عرصه خدمت رسانی به گوش همه رساندند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانهیات‌های اجراییرئیس ستاد انتخابات استاناعضای اصلی و علی‌البدل
sedayezanjannews.ir/nx11942


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»