کد خبر: 12010
1403/03/22 - 9:2


معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

آرایشگاه‌های بانوان در زنجان زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفت

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از اجرای طرح تشدید نظارت بر آرایشگاه‌های بانوان در این استان خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از اجرای طرح تشدید نظارت بر آرایشگاه‌های بانوان در این استان خبر داد.

حسین منصوری در جلسه نظارت بر واحدهای صنفی استان، افزود: در قالب اجرای این طرح بر رعایت نرخنامه های مصوب اتحادیه ها، تجویز نکردن دارو، درمان و بوتاکس در آرایشگاه های زنانه و ساماندهی واحدهای فاقد مجوز نظارت می شود.

وی ادامه داد:در این طرح، نمایندگان تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی، اداره بهداشت شهرستان، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مربوط حضور دارند که به صورت گشت مشترک برگزار می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در قالب اجرای این طرح، واحدهای فاقد مجوز تذکر دریافت می کنند و به سمت مبادی اخذ مجوز سوق داده خواهند شد، همچنین با واحدهایی که تخلفاتی همچون گرانفروشی دارند برخورد تعزیراتی صورت می گیرد.

منصوری افزود: واحدهایی که فعالیت غیر صنفی از قبیل اقدامات دارویی، درمانی و بوتاکس بدون مجوز دارند، پلمب می شود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: جهت برخورد با واحدهای صنفی سیار و فعال در فضای مجازی که بدون مجوز در حال فعالیت هستند، هماهنگی با پلیس فتا و دادستانی صورت گرفته است.

منصوری تصریح کرد: هم اکنون در سطح استان هزار و ۳۰۰ آرایشگاه بانوان در حال فعالیت است که ۸۰۰ واحد دارای مجوز و ۵۰۰ واحد بدون مجوز و به صورت خانگی فعالیت می کند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآرایشگاهبازرسیخدمات
sedayezanjannews.ir/nx12010


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»