کد خبر: 12036
1403/03/26 - 8:45


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان :

شرکت بسته بندی گوشت در زنجان جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت:شرکت بسته بندی گوشت در زنجان به دلیل رعایت نکردن ضوابط قیمت‌گذاری به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت:شرکت بسته بندی گوشت در زنجان به دلیل رعایت نکردن ضوابط قیمت‌گذاری به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رضا مظفری افزود: پرونده گرانفروشی و تخلف در قیمت گذاری هزار و ۴۰۰ کیلوگرم گوشت ران و سردست گوسفندی در ۷۰۰ بسته ۲ کیلوگرمی به ارزش ۲ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال در شعبه سوم تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به ارائه نکردن هرگونه مجوز افزایش قیمت از مراجع قانونی و پس از بررسی محتوای پرونده، اتهام اجرا نکردن ضوابط قیمت‌گذاری را برای فروش گوشت بسته بندی محرز دانست و مدیر شرکت را به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

این مسوول اضافه کرد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اداره جهاد کشاورزی، تخلف این شرکت را پیرامون اجرا نکردن ضوابط قیمت گذاری و توزیع کشف، و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی با یادآوری اینکه پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی‌ می‌شود، خاطر نشان کرد: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

مظفری با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است، افزود: این سامانه مربوط به ثبت شکایات است که مستندات مربوط در آن ثبت و سپس جهت پیگیری به رووسای شعب ارجاع می شود.

این مسوول یادآور شد: در صورتی که مستندات مربوطه قابل استناد باشد، پرونده تشکیل و رسیدگی می شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتعزیراتافزایش قیمتگوشت
sedayezanjannews.ir/nx12036


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»