کد خبر: 12070
1403/03/30 - 8:27


نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در زنجان آغاز به کار کرد

هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در سایت دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان آغاز به کار کرد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در سایت دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه از 29 خردادماه تا دوم تیر همه روزه از ساعت 16 تا 22 در سایت دائمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان دایر خواهد بود.هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی با حضور 85 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، اردبیل برگزار شده است.

محصولات عرضه شده در این نمایشگاه شامل انواع مبلمان استیل، راحتی و کلاسیک، سرویس خواب، ناهار خوری، بوفه، میز ال سی دی و کنسول، لوستر و چراغ‌های تزئینی، لوازم خانگی، تجهیزات آشپزخانه، کالای خواب، فرش و تابلو فرش دستباف و ماشینی و دکوراسیون منزل است.

اهداف برگزاری این نمایشگاه، ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در استان زنجان توسط واحدهای تولیدی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، آشنایی با سلایق و درخواست مصرف‌کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاننمایشگاه کاسپیندکوراسیون داخلینمایشگاه بین المللی
sedayezanjannews.ir/nx12070


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»