کد خبر: 12108
1403/04/03 - 11:43


رئیس ستاد انتخابات استان زنجان مطرح کرد:

برگزاری 2 مرحله رزمایش ویژه آمادگی برای انتخابات ریاست جمهوری در زنجان

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از برگزاری 2 مرحله رزمایش در راستای آمادگی بیشتر برای برگزار کنندگان انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان ینوز/ رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از برگزاری 2 مرحله رزمایش در راستای آمادگی بیشتر برای برگزار کنندگان انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان خبر داد.

 رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه آموزش عوامل اجرایی انتخابات در سطوح مختلف در همه شهرستانها توسط فرمانداری ها انجام شده است گفت: در راستای ایجاد آمادگی بیشتر برای برگزار کنندگان انتخابات در استان زنجان ، 2 مرحله رزمایش آمادگی برگزار شده است.

رفیعی افزود: با برگزاری این رزمایش ها ، مشکلات احتمالی مشخص و در جهت رفع آنها در روزهای منتهی به انتخابات تلاش می شود ، تا انتخابی امن و  سالم فراهم شود.

وی با بیان اینکه ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مرکز استان و شهرستانها در حال فعالیت هستند گفت: جلسات مشترک با مسئولین ستادهای این نامزدهای انتخاباتی برگزار و ضمن تشریح و شفاف سازی فرایند انتخابات نیمه الکترونیکی، بر رعایت اخلاق و قانون و دستورالعمل های مربوطه توسط ستادها و هواداران تاکید شد.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان ؛ براساس بهره مندی از تجریات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تعیین 772 شعبه ثابت و سیار برای اخذ آرای مردمی ، مشکلی در در مناطق روستایی دور افتاده و  کم جمعیت و  صعب العبور وجود ندارد.

رفیعی  افزود: شعب سیار ، در تمامی اماکن و نقاطی که دسترسی به شعب ثابت وجود ندارد پیش بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه در انتخابات پیش رو برای دادن رای ، شناسنامه و کارت ملی مورد نیاز خواهد بود گفت: ثبت احوال استان با اضافه کردن شیفت کاری عصر گاهی حتی در روز برگزاری انتخابات درخواست صدور یا تعویض و تحویل این مدارک هویتی را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.

رفیعی به فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب  استناد کرد و گفت: مولفه های ۴ گانه انتخابات شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت، مبنای تمام برنامه ریزی ها در ستاد انتخابات است. 

وی گفت: در این میان مولفه مشارکت حداکثری بسیار راهبردی و منجر به ارتقاء سرمایه اجتماعی و اقتدار بین المللی ملت ایران خواهد شد لذا اهمیت بسزایی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، با بیان اینکه مردم ما همواره حماسه‌ساز هستند و در این انتخابات نیز حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد گفت: در تداوم حماسه تشییع میلیونی پیکر پاک شهدا

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانانتخاباتمشارکتشعب سیار
sedayezanjannews.ir/nx12108


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»