کد خبر: 12123
1403/04/04 - 12:22


فرمانده انتظامی شهرستان ابهرخبرداد:

دستگیری 5 سارق و کشف 46 فقره انواع سرقت در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری 5 سارق سابقه دار و کشف 46 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری 5 سارق سابقه دار و کشف 46 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ کارآگاه "هادی نوروزی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع انواع سرقت شامل سیم و کابل ، اماکن خصوصی ، قطعات خودرو و... در سطح شهرستان ابهر ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 بازار این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این کلانتری با اقدامات فنی پلیسی ، هویت 5 سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی طی چند عملیات آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ نوروزی در ادامه بیان داشت: متهمان در تحقیقات انجام شده به 46 فقره از بزه های انتسابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در خاتمه تصریح کرد: از شهروندان انتظار داریم تا هشدارها و توصیه های پلیس را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانشهرستان ابهرسارقمتهم
sedayezanjannews.ir/nx12123


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»