کد خبر: 12152
1403/04/08 - 9:38


نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

شرکت در انتخابات علاوه‌بر حق؛ یک تکلیف است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیف گفت: مردم در تشییع بدرقه شهدای خدمت حماسه خلق کردند و با حضور پر شور خود در این انتخابات این حماسه را تکمیل خواهند کرد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیف گفت: مردم در تشییع بدرقه شهدای خدمت حماسه خلق کردند و با حضور پر شور خود در این انتخابات این حماسه را تکمیل خواهند کرد.

 آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیف اظهار داشت: شرکت در انتخابات وظیفه قانونی است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اگر ایرانی قدرتمند می‌خواهیم باید یک مشارکت همگانی داشته باشیم، گفت: اگر در این انتخابات حضور پیدا نکنیم قطعا میدان دادن به عناصر بیگانه خواهد بود، بس بنابراین از مردم دعوت می‌کنم که در این انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مردم زنجان در همه اتفاقات پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، افزود: مردم در تشییع بدرقه شهدای خدمت حماسه خلق کردند و با حضور پر شور خود در این انتخابات این حماسه را تکمیل خواهند کرد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

ولی فقیهامام جمعهمشارکت در انتخاباتنظام
sedayezanjannews.ir/nx12152


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»