کد خبر: 12214
1403/04/13 - 14:43


معاون وزیر کشور در دولت دهم در سفر به زنجان:

بدنه اصلی دانشمندان هسته‌ای ایران در دوران «جلیلی» ترور شدند

عبدالرضا داوری: سعید جلیلی وقتی که سمت دبیری شورای امنیت ملی را بر عهده داشت فهرست حاوی اسامی دانشمندان هسته‌ای را به آژانس داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: معاون وزیر کشور در دولت دهم و مسئول ستاد فراگیران جریان انقلاب حامی پزشکیان گفت: بدنه اصلی دانشمندان هسته‌ای ایران در دوران سعید جلیلی ترور شدند، که علت این موضوع قرار دادن فهرست اسامی دانشمندان هسته‌ای توسط سعید جلیلی به عنوان دبیر شورای امنیت ملی به آژانس بود.

عبدالرضا داوری 13 تیرماه  در جمع هواداران ستاد پزشکیان در استان زنجان با اشاره به مقطع حساس دور دوم انتخابات ریاست جمهوری و تلاش رسانه‌های بیگانه برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: این حرف آنها که رئیس جمهور در ایران کاره‌ای نیست و همه چیز در اختیار رهبری قرار دارد، بی‌پایه‌ است.

وی با بیان اینکه از سال ۶۸ که آیت الله خامنه‌ای مسئولیت رهبری را بر عهده گرفتند تا به امروز پنج رئیس جمهور با ایشان کار کرده‌اند که هر یک دارای تفکر متفاوتی است، اضافه کرد: ششمین رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران ۱۵ تیر مشخص خواهد شد.

داوری با بیان اینکه بعد از انقلاب پنج رئیس جمهور با پنج دولت و رویکردهای مختلف بر سر کار آمده‌اند، افزود: آیا کسی می‌تواند بگوید دولت‌هایی که بر سر کار آمده‌اند مشابه هم بوده‌اند؟

معاون وزیر کشور در دولت دهم با اشاره به اینکه رؤسای دولت در ریل‌گذاری کشور بسیار مؤثر هستند و در چهارچوب تعیین شده سیاست‌های کلی نظام حرکت می‌کنند، اضافه کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فرق می‌کند چه کسی رئیس جمهور باشد و فرق می‌کند جلیلی راهی پاستور شود یا پزشکیان.

مسئول ستاد فراگیران جریان انقلاب حامی پزشکیان با اشاره به اینکه صحنه سیاست صحنه آرمان‌گرایی نیست اما رأی می‌دهیم تا شرایط بهبود یابد، تاکید کرد: نباید خود را از شرکت در فرصت تاریخی انتخابات محروم کرد .

وی به لزوم مشارکت فعالانه مردم و ترغیب افراد برای شرکت در این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که تا حدی همسو و هم جهت با منافع مردم باشد که در صورت تحقق این امر مردم کمتر آسیب می‌بینند و انتخاب پزشکیان در شرایط کنونی می‌تواند شرایط بهتری را پیش روی ما قرار دهد .

حضور در انتخابات به نفع همه است

وی با اشاره به اینکه فرآیند انتخابات به گونه‌ای است که حضور در این عرصه به نفع تک‌تک آحاد مردم خواهد بود، افزود: مردم با حضور در این عرصه که مهم‌ترین صحنه سیاسی کشور به شمار می‌رود، خود را در تعیین سرنوشت کشور سهیم می‌دانند.

مسئول ستاد فراگیران جریان انقلاب حامی پزشکیان با بیان اینکه امروز وارد حساس‌ترین برهه انتخابات در دور دوم شده‌ایم و حضور حداکثری مردم در این دوره بیش از دور اول احساس می‌شود، اظهار کرد: دشمنان نظام و رسانه‌های بیگانه در تلاش هستند تا به انحای مختلف حضور مردم در انتخابات را کاهش دهند، به همین خاطر حرف‌های بی‌اساسی از قبیل اینکه رئیس‌جمهور هیچ اختیار از خود ندارد را بر زبان می‌آورند.

داوری با اشاره به اینکه قرار نیست با برگزاری انتخابات به نقطه آرمانی دست یابیم اما بی‌تردید شرایط با برگزاری این عرصه بهبود خواهد یافت، ادامه داد: با توجه به اینکه در حساس‌ترین شرایط قرار داریم، لزوم مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات بیش از پیش احساس می‌شود و از همه مهم‌تر به جرأت می‌توان گفت که انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس دولت چهاردهم می‌تواند بهبوددهنده شرایط موجود باشد.

افرادی که در انتخابات شرکت نکردند را پای صندوق‌های رای بیاورید

مسئول ستاد فراگیران جریان انقلاب حامی پزشکیان با اشاره به اینکه اگر بتوانیم یک نفر از هر ۱۰ نفر از ۶۰ درصدی که در انتخابات مشارکت نکرده را پای صندوق بیاوریم، پیروز قطعی هستیم، عنوان کرد: خیلی‌ها تمایل دارند با مشارکت پایین زمینه پیروزی کاندیدای خود را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه بدنه اصلی دانشمندان هسته‌ای ایران در دوران سعید جلیلی ترور شدند، تصریح کرد: علت این موضوع قرار دادن فهرست اسامی دانشمندان هسته‌ای توسط سعید جلیلی به عنوان دبیر شورای امنیت ملی به آژانس بود.

داوری همچنین ناگفته‌هایی از ارائه مجوز خروج اورانیوم غنی‌سازی شده کشور توسط سعید جلیلی به کشور ترکیه بدون دریافت ضمانت از بیان کرد و گفت: همین افراد با طرح موضوع پر کردن راکتورهای هسته‌ای با بتن سعی کردن ذهنیت مردم را تغییر دهند.

مسئول ستاد فراگیران جریان انقلاب حامی پزشکیان با بیان اینکه جریانی خود را پشت شعارهای دهن پرکن فسادستیزی و عزت ملی پنهان کردند، گفت: ولی همین افراد بیشترین ضربه را خود به عزت این کشور زدند.

وی با طرح این سئوال که سعید جلیلی چگونه دبیر عالی شورای امنیت ملی شد؟، عنوان کرد: سعید جلیلی در زمان احمدی نژاد بدون هماهنگی رهبری دبیر شد و ایشان برای امضای حکم ایشان بسیار تامل کردند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانصندوق رایحامی پزشکیانهوادار
sedayezanjannews.ir/nx12214


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»