کد خبر: 12231
1403/04/15 - 21:0


رئیس هیأت نظارت انتخابات استان زنجان:

تعدادی از نمایندگان فرماندار که جانبداری نامزدی را داشتند، کنار گذاشته شدند

رئیس هیأت نظارت انتخابات استان زنجان گفت: تعدادی از ناظران شعب و تعدادی از نمایندگان فرماندار که جانبداری نامزدی را داشتند، نیز کنار گذاشته شدند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: رئیس هیأت نظارت انتخابات استان زنجان گفت: تعدادی از ناظران شعب و تعدادی از نمایندگان فرماندار که جانبداری نامزدی را داشتند، نیز کنار گذاشته شدند.

 رئیس هیأت نظارت انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات دور دوم بالا است و  با آرامش در حال انجام است، گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در امر نظارت یاری‌رسان هستند.

 محمدجواد محمدی با حضور در ستاد انتخابات استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات دور دوم بالا است و  با آرامش در حال انجام است، گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در امر نظارت یاری‌رسان هستند.

 وی با بیان اینکه ‌هیأت‌های نظارت بر روند رای‌گیری نظارت دارند، گفت: بیش از ۹۰ درصد نماینده نامزدها در شعب حضور دارند که خود بازدارنده تخلفات است.

رئیس هیأت نظارت انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه ناظران شورای نگهبان به رای مردم به عنوان حق‌الناس تقدس قائل هستند، افزود: صیانت رای مردم با جدیت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تعدادی از آرا سفید، تعدادی بدون مهر و تعدادی مخدوش است و آرا باطله محسوب می‌شود، گفت: در هر انتخاباتی آرا باطله وجود دارد با این حال تعداد آرا که مهر نخورده باشد خیلی پایین است. این طبیعی است و نباید نبود مهر در یک رای را به همه صندوق‌ها تعمیم داد.

محمدی با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تخلف تاثیرگذار که موجب ابطال صندوق شود، وجود نداشت، اذعان کرد: تعدادی از ناظران شعب و تعدادی از نمایندگان فرماندار که جانبداری نامزدی را داشتند، نیز کنار گذاشته شدند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاننظارت انتخاباترایریاست جمهوری
sedayezanjannews.ir/nx12231


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»