کد خبر: 12275
1403/04/19 - 14:20


رئیس پلیس راهور استان زنجان خبر داد:

خدمات‌رسانی شبانه تیم‌های راهور برای عزاداران حسینی

رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به استقرار تیم‌های راهور در هسته مرکزی شهر زنجان به منظور ارائه خدمات به عزاداران حسینی گفت: تیم‌های راهور به منظور روان‌سازی ترافیک شبانه در مناطق مختلف زنجان مستقر هستند.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حبیب موسوی رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به فعالیت تیم‌های راهور در شب به منظور ارائه خدمات در سطح استان زنجان اظهار کرد: تیم‌های راهور در شب به ویژه در مراکز شهر زنجان و سایر شهرستان‌ها به منظور ارائه خدمات به مردم و جلوگیری از ترافیک شبانه مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حاشیه منطقه حسینیه اعظم، زینبیه اعظم، هیأت ثارالله، هیأت رزمندگان اسلام، امامزاده سید ابراهیم (ع) و مجمع حیدریون به دلیل مراجعه بیشتر عزاداران حسینی ترافیک سنگین حاکم می‌شود عنوان کرد: برای روان‌سازی ترافیک شبانه تیم‌های راهور در این مناطق مستقر هستند.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با تاکید بر اینکه علاوه بر آن در مسیرهایی که دسته عزاداری برگزار می‌شود تیم‌های راهور حضور می‌یابند گفت: از مردم و هیأت امنای مساجد درخواست داریم قبل از برگزاری دسته عزاداری حتما پلیس راهور را در جریان قرار دهند تا نسبت به انجام تمهیدات ترافیکی اقدام شود.

وی با بیان اینکه از مردم درخواست داریم در اعمال طرح محدودیت ترافیکی با پلیس راهور همکاری لازم انجام شود ادامه داد: همچنین در این ایام برخی از افراد نسبت به پارک خودروها در مکان‌های پارک ممنوع اقدام می‌کنند که این کار منجر به وقوع مشکلات ترافیکی می‌شود و از مردم نیز درخواست داریم نسبت به رعایت قوانین تابلوهای راهنمایی و رانندگی حساسیت بیشتری داشته باشند تا شاهد مشکلات ترافیکی در سطح شهر زنجان نباشیم.

موسوی با بیان اینکه جای پارک خودرو در هسته مرکزی شهر زنجان کم بوده و در این روزها به دلیل مراجعه بالای مردم به هیئات مذهبی آن هم با خودروهای شخصی شاهد افزایش ترافیک هستیم ادامه داد: از مردم درخواست داریم تا جایی که امکان دارد برای حضور در مراسمات عزاداری از خودروهای شخصی استفاده نکنند.

وی با اشاره به اینکه برای ایام ماه محرم برنامه‌ها طرح ترافیکی تدوین شده است عنوان کرد: تیم‌های راهور برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در حالت آماده باش هستند تا نسبت به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در زنجان اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان زنجان عنوان کرد: مسیرهای اجرای طرح‌های ترافیکی در عاشورا و تاسوعای حسینی نیز برای مردم استان زنجان از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

منبع/ موج رسا

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانپلیس راهورطرح ترافیکیخدمات رسانی
sedayezanjannews.ir/nx12275


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»