کد خبر: 12375
1403/05/02 - 13:23


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان:

نرخ جرائم رانندگی ۵ برابر شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان گفت: جرائم رانندگی با افزایش نرخ همراه بوده و سه تا پنج برابر افزایش یافته است.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حبیب موسوی  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان  با بیان اینکه از تاریخ ۲۳ تیر ماه در ارتباط با افزایش نرخ جرائم رانندگی در روزنامه رسمی اطلاعیه درج و ابلاغ می‌شود اظهار کرد: از این تاریخ افزایش نرخ جرائم رانندگی در استان اعمال و اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه جرائم رانندگی با افزایش ۳ تا ۵ برابری همراه بوده که بیشتر در جرائم حادثه‌ساز اعم از حرکات مار پیچ، عبور از چراغ قرمز سرعت و سبقت غیرمجاز مبالغ اضافه شده است عنوان کرد: همشهریان در نظر داشته باشند مبالغ جریمه تخلفات توقف در میدان و پارک در زیر تابلوهای توقف ممنوع نیز افزایش یافته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان افزود: پویشی با عنوان «نه به تخلف رانندگی و نه به جریمه» تنظیم شده و امید است با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی هیچ راننده‌ای جریمه نشود.

موسوی اضافه کرد: بنر «نه به تخلف رانندگی و نه به جریمه» در سراسر شهر نصب شده است، هدف از این پویش کم شدن ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی و رعایت قوانین مربوطه است.

وی گفت: نرخ جریمه نبستن کمربند ایمنی در آزاد راه و بزرگراه و جاده‌ها ۱۵۰ هزار تومان، نبستن کمربند ایمنی در معابر شهری ۵۰ هزار تومان و دور زدن در محل ممنوع ۳۰۰ هزار تومان است.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان با اشاره به اینکه نرخ جریمه توقف دوبله در محل ممنوع ۱۵۰ هزار تومان، حرکات مارپیچ ۵۰۰ هزار تومان و نگهداری حیوان بدون باکس ۵۰۰ هزار تومان لحاظ شده است افزود: صحبت با گوشی حین رانندگی در سرعت بالای ۶ کیلومتر بر ساعت ۴۰۰ هزار تومان است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانجریمهرئیس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجانتخلفات توقف
sedayezanjannews.ir/nx12375


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»