کد خبر: 12422
1403/05/08 - 8:51


مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان:

پرونده رنگ قاچاق در زنجان رسیدگی شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: به پرونده رنگ مو قاچاق رسیدگی شد و پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف کالاها از یک خودرو پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: به پرونده رنگ مو قاچاق رسیدگی شد و پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف کالاها از یک خودرو پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

رضا مظفری اظهار کرد: پرونده حمل کالای قاچاق شامل 500 بسته رنگ مو خارجی به ارزش 652 میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت 652 میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: شعبه همچنین متخلف را به پرداخت 652 میلیون ریال معادل ارزش کارشناسی خودرو و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و 304 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مظفری گفت: با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف کالاها از یک خودرو پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانرنگ موتخلف انتسابیتعزیرات
sedayezanjannews.ir/nx12422


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»